{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amazon hugger.
  • Anders S
    Anders S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 84
    #1   27. mar 2014 Prøv at køre den lidt "hårdt" jeg mener lidt høje omdrejninger samtidig med at du filer lidt på koblingen, det kan måske hjælpe. Ellers er det jo nok en ny kobling.
    Vh. Anders


  • #2   27. mar 2014 nu er det jo altid svært at beskrive en lyd eller en fornemmelse... smiley
    Men min egen Amazone havde hugget/rystet lidt ved igangsætning siden jeg fik den i august, nogen gange værre end andre og mest med lidt læs på og op ad bakke.. det viste sig at være det midter-ophæng som kadanen er spændt op med! nu er ophæng og kadan kryds skiftet og rystelserne er helt væk.

    du kan også have et træt gearkasse ophæng og eller motorophæng.


  • #3   29. mar 2014 hvis du mener det er kobling, så har jeg en helt ny til at ligge. Vi kan finde en god pris på.

  • #4   31. mar 2014 Kardankryds og gearkasseophæng var skyld i det huggeri på min fatters Amazon.

  • #5   31. mar 2014 Tror jeg lige tjekker kardan og ophæng inden jeg gør alt for meget mere.

  • #6   21. apr 2014 Vil lige melde ind og ikke kun til dig Claus...

    Men synes det er dårlig stil, at man får en masse gode råd og efterfølgende høre man intet.. Ville være en på sin plads med en opfølgning...


Kommentér på:
amazon hugger.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce