859 visninger
|
Oprettet:
Kobling {{forumTopicSubject}}
Hej
Er ved at bygge min om til manuel har brug lidt hjælp til valg af kobling og svinghjul.
Har kigget lidt rundt omkring, men bliver mere forvirret end klogere.
Skal jeg købe en 4, 6 eller en fuldpladet kobling? evt. nogle links.
Hvad med svinghjul? Passer et svinghjul fra en TT over på en N/A krumtap? Kører med en R154 gearkasse, hvis det har nogen betydning for størrelsen af svinghjulet og kobling.
Bilen kører hverdagskørsel i sommerhalvåret og nogle enkelte trackdays/402 meter. Den kommer til at køre med ca. 600-700hk
maj 2005
Følger: 76 Følgere: 209 Biler: 2 Emner: 100 Svar: 527
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 261
okt 2004
Følger: 165 Følgere: 174 Biler: 13 Emner: 17 Svar: 50
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 261
maj 2005
Følger: 76 Følgere: 209 Biler: 2 Emner: 100 Svar: 527
men min hoved pointe var bare han ikke behøves at gå ud og bruge penge på noget med 4 eller 5 plader når han ikke skal lave mere effekt
mar 2007
Følger: 133 Følgere: 174 Biler: 5 Emner: 181 Svar: 871
jun 2005
Følger: 20 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 112
Nu har jeg en 2 pladet os-giken i. Kørte hele sidste sæson og man kan knap se den har været startet..
Os-giken er langt stærkere end de skriver.
Jeg skal køre 900 hk på min i år. Og regner ikke i min vildeste fantasi med at det skulle give problemer.
Når du tager deres 3-4 pladet så bliver det meget hårdt for drivlinjen. Det tager sku noget hårdere ved. Og så holder din R154 ikke længe..
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 261
jeg har dog også fået en rigtig kardan på så det hele spiller sammen. jeg er super glad for os giken jeg køber aldrig andet
Kobling
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside