{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Skadet Polo :( {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det som alle frygter, søndag aften kørte jeg et Dådyr ned, men heldigvis ramte jeg kun med højre side af bilen. Nåede at bremse meget ned men alligevel blev bilen skadet.

Har oprettet et fotoalbum med et par billeder i. Tænkte på om der var nogle der har været udsat for nogenlunde det samme og ved hvad det cirka kommer til at koste?? smiley

Højre skærm ved hjulet, højre forlygte og lidt på kofangeren er skadet. Kan ikke se noget inde bagved men man ved aldrig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skadet Polo :(
  • #2   10. jun 2014 Jeg betaler den dyre forsikring og vil falde til november når jeg har haft egen bil i tre år.. Men hvis jeg vælger at anmelde skaden så stiger jeg tre trin og hvad der så er blevet regnet ud til skal reparationen koste mellem 20-25.000kr før det kan betale sig for mig at bruge den smiley

• #3   10. jun 2014 Jeg har en Highline kofanger tilsalg vis det er! smiley

• #4   10. jun 2014 Den har da godtnok ramt uheldig lige der på hjørnet. Jeg har prøvet det samme for nogle år siden. Jeg har os en kofanger liggende hvis du mangler en. Men jeg skulle kun betale min selvrisiko på 1125kr da der ikke er præmiestigning på min forsikring ved vildt uheld.

• #5   10. jun 2014 Det er der på min åbenbart, sagde til dem inde ved Codan om jeg ville stige i forsikring når det var vildt. "Ja selvfølgelig gør du det" sagde hun så, og da jeg kom med den forklaring at det ikke var alle forsikringsselskaber der gjorde det sagde hun bare "Det har jeg sgu aldrig hørt om før"...
    Ret trist ja smiley

• #7   11. jun 2014 Min kofanger kan du få for 200kr.

profilbillede
  • #8   12. jun 2014 Jeg var meget tæt på for 3 uger siden, kørte vist over hovedet på et dødt dyr !!, det gav et ordentlig bump i højre hjulsæt, men ud over lidt hår og et par kød klatter i skærmkassen slap jeg, men ser næsten døde dyr dagligt ned ad E45, så det sker nok også for mig en dag... der er bare kommer utrolig mange rådyr de seneste år...

• #9   14. jun 2014 Hvis det kun havde været et rådyr havde skaden nok ikke sket, men det var en flot Dåhjort på 75-80 Kg og ramte den heldigvis kun på hoften. Men alligevel nok til at det måtte aflives. Men det er jo de færreste mennesker der går igennem livet uden at køre et dyr ned smiley
    desværre...

Kommentér på:
Skadet Polo :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce