Bmw Power

Bmw Power

Medlemmer: 815
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
1.251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

start problem 325i ? start problem 325i ?

hey

Har problemer med at starte min bil ? Har skifted min generator da jeg trode det var den som var gal ?

Den lyser i lade lampen.. (det liner et batteri) så gik ud fra det var min generator?

Den nye generator liner den gamle med samme stik. Bestilt hos Schmiedmann 80 Amper.

nogen som kan hjælpe mig?

på forhånd taak..

Benjamin

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start problem 325i ?
  • #1   17. jun 2014 Bliver batteriet ladet op? For den de 14v ? Med forbrug?
    Måske dine ledninger.. har du tjekket B+ ledning og stel?

• #2   17. jun 2014 der er masser af strøm på bilen.. og der kommer strøm ned til generator.. og den får benzin..

Kan det være en følger som er gået ? vis ja hvad for en ?

det virker som om den ikke får gnist ? eller strøm ? eller signal...

det hele startede over ti DHB da jeg skulle hjem.. den har holdt i tomgang der over noget tid... det var ingen problem med at starte.. så da jeg skulle hjem fik jeg den startede og kørte lidt så gik den ud og ville ikke starte igen.. slog lidt på min generator med en hammer imens der var en som startede den og den gik igang og kunne køre hjem. Dagen efter vil jeg så starte den ? og den ville ikk starte igen. Gik ud fra det var min generator ? da der har været lidt problemer med det i regnvejr så begyndte den at lyse. . Men den vil ikk starte med den nye generator smiley

• #3   17. jun 2014 Så 2 problemer. Tjek din starter
    er det en E30 325i med M20B25 motor?

• #4   17. jun 2014 det er en e36 325i med vanos fra 92.
    syntes starter virker fint.. går fint i indgreb på motor...

• #5   18. jun 2014 Hvis der er massere af strøm på bilen og motoren tørner fint rundt har det intet med din generator at gøre. Men kan til gengæld sige det lyder meget af en død krumtapsføler, har oplevet noget lignende engang. Hvis krumtapsføleren ikke fungere er der ingen gnist.

• #6   18. jun 2014 jaa det kan jeg da godt se... og kunne os godt være den krumtap s føgler.... havde jeg os selv gået og tænkt på...

Men syntes det er som om jeg ikke kan høre benzinpumpen ? For når jeg tager slagen af til benzin og sætter tænding på kommer der ikk noget benzin ud af slangen ? og det skal da der gøre ? eller.. ?

• #7   21. jun 2014 benzin pumpen med næsten sikkerhed hvis den ikke vil starte.. prøv fjern bagsædet og slå lidt på tanken og se om den så ikke starter.. hvis den gør det så er det 100% din pumpe.. næsten alle e36'ere får det problem smiley

• #8   23. jun 2014 har kigget på nogen videoer på net. og det kan os være mit styre relæ som er færdig.. det ser os brændt ud nede under ? så et nyt er bestilt hjem smiley

Man kan kortslutte relæ til benzinpumpen for at se om det er den som ikke virker, og den gik fint igang. så går stærkt ud fra det er det syre relæ som er gået smiley

• #9   23. jun 2014 Pumperne har det med at kan sætte sig så får de lige et klask køre de videre for det meste men kan godt være det måske bare er dit relæ smiley

• #10   25. jun 2014 Øv det var ikk mit relæ ?? smiley hva kan det så være ?? Hjælp smiley

• #11   25. jun 2014 Men har prøvet at holde et tændrør op og en der drejer nøglen og der kom ikk nogen gnist ?

Har os prøvet at hive en benzin slange af for at se om der kom benzin når man drejer nøglen ? gjord der ikke..

Men har som sagt prøvet at luse plus på pumpen for at se om det var den ? og den virkede eller gik igang.. så den virker vel..

kan bare ikk høre den når jeg sætter tænding på ?

og tjekket relæer og de virker og sikring er os ok ?

• #12   25. jun 2014 Din startspærre

• #13   25. jun 2014 min bil er fra 94 og motor er fra 91

så skal jeg ha tester på ?

Kommentér på:
start problem 325i ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce