Dinitrol rustbeskyttelse - Polo - priserfaringer? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer, som har fået lavet Dinitrol rustbeskyttelse af jeres Polo for nylig? Hvis ja ville jeg gerne høre hvilken behandling og til hvilken pris?
Det er nu 2 et halvt år siden, at jeg fik lavet en "Dobbelt bundbehandling" på min. Det kostede 3187kr. incl. moms. Den behandling var uden hulrumsbehandling, dvs. kun undervogn. Desværre genmonterede de min ene plastinderskærm forkert, så jeg måtte retur og have det rettet. Det var hos Dinitrol Haslev, der også var/er autoriseret VW værksted.
Nu skal min Polo have en tur igen. Men jeg vil gerne lige høre, om nogle er jer har gode/dårlige erfaringer, inden jeg beslutter mig. Det ligger dog fast, at det skal være Dinitrol igen, da jeg ikke vil blande produkter. Men jeg vil ikke benytte Haslev igen, mest fordi det ikke længere er praktisk for mig geografisk.
Hvor har i fået Dinitrolbeh. og til hvilken pris?
maj 2003
Følger: 28 Følgere: 106 Biler: 4 Emner: 38 Svar: 1.422
Forstår ikke du sprang hulrumsbeskyttelse over. Det er jo grobund for rust med kondens inde i den hulrummene.
Jeg har også fået den helt store Dinitrol tur inkl hulrumsbeskyttelse. Det koster par og fyrre hundrede for første behandling.
Når du skal ha anden tur sprøjter de den kun over med det sorte snask igen. Det er det der beskytter voksen som er den reele rustbeskyttelse.
Det er vist nogenlunde samme pris som du gav første gang.
aug 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 5 Emner: 108 Svar: 661
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Dinitrol rustbeskyttelse - Polo - priserfaringer?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside