914 visninger
|
Oprettet:
850 T5 optimering {{forumTopicSubject}}
Er blevet en meget glad ejer af e. 850 T5. Men det holder mig ikke tilbage for at begynde på ændringer allerede!
Som den står nu har den andre dyser ( ved desværre ikke hvilke) og chippet. Skulle ligge ca. 280hk og det føles nu faktisk også rigtigt nok.
Jeg har siddet og kigget lidt på eBay men kan ikke finde ud af hvad der passer og hvad der ikke passer. Tænker upgrade turbo, også har jeg en IC jeg ville frontmontere.
Da det skal holdes på et fornuftigt budget har i så evt. Nogle forslag til noget der passer. Plug and play?
Bilen skal selvfølgelig køres ind der efter.
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 97 Svar: 1.973
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 13 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 456
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 13 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 456
jul 2007
Følger: 69 Følgere: 40 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 317
Vær opmærksom på at efter de 300hk øges risikoen væsentligt for at ødelægge plejlstænger, lejer mm. så frem motoren er standard indvendig.
Jeg synes du skulle starte med at få klarlagt hvor mange heste den egentlig har, for du skriver skulle have ca. 280 men f.eks. 250 hk føles også ganske vildt i sådan en vogn.
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 13 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 456
Jeg giver den lige et stort service også må den en tur på rullen.
Hvilke olie og tændrør ville du foreslå til sådan en lettere optimeret maskine?
jul 2007
Følger: 69 Følgere: 40 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 317
Olie er der nok ikke et entydigt svar på men 10/40 eller 5/30 vil jeg anbefale, også til flere heste..
Og ja det er da interessant hvad den smider af heste
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 13 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 456
jul 2007
Følger: 69 Følgere: 40 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 317
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 13 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 456
850 T5 optimering
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside