{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Stumper og styling til salg {{forumTopicSubject}}

Hej herinde,

Min dejlige drengerøvs bil er nu desværre helt død smiley har valgt at sælge den i dele for at få lidt mere end skrotpris ud af det.

I kan kigge på min profil og se hvad i evt. mangler eller vil købe til senere eller måske købe og sælge videre..

mange ting er købt ved Astina.dk, deres nypris står i "[xxx]".
tænker jeg sælger for halvdelen af den billigste nypris (fandt nogen ting billigere andre steder). smiley

Ting der kunne vække interresse:
¤ fedt skørt hele vejen rundt - tænker 4k for det hele. (kræver en kærlig hånd, front har revne, kun bagskørt er købt hos astina[2.795kr])
¤ hækspoile/vinge (CTstyling.dk's nypris 1.199kr. Astina[1874kr])
¤ relativ ny generator (1-2år gammel)
¤ hvide plasma urskiver [995kr]
¤ Sporty sidespejle
¤ "ond" motorhjelm
¤ Mørk-blanke sideblink [299kr]
¤ Positions lygter lavet af sort plastik (normalt gråt) [499kr]
¤ Sæder
¤ vinter fælge med dæk til nok en sæson mere

Jeg er til at handle med, især hvis man vil have meget..
sælger hele bilen for 8.000kr (den pris kan ikke rokkes meget) så får man også alt hvad jeg har af extra fælge, pærer osv med hvis man ønsker det..

Anlægget er ikke til salg men en anden headunit sidder dog i.

M.v.h Daniel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stumper og styling til salg
  • #1   6. jan 2016 Hey.! Du skriver at den er helt død.?? Kan du ikke uddybe det lidt mere.! Jeg har en GTR motor der passer lige i.! Kunne være det var noget for mig.!

• #2   6. jan 2016 Den er helt død, bunden er i dårlig stand men kan godt laves godt igen og sliddele som trækaksel, bærearme osv er 20år gamle og skal skiftes.. Men tjo, min fars vurdering var også jeg skulle sælge den til en der ville lave den igen, men som alle ved er det penge ud af vinduet at lave bilen i go stand.. Den har siden jeg fik den lakeret for 3 år siden fået 3-4 bobler, en lille i motorhjelmen, lidt i bagklappen og lidt i en dør eller to.. En lille fed ting er at jeg har lavet bagskærme i rustfrit så det ruster ikke, det er det eneste sted man ikke kan tage delen af og lave det, det har jeg været glad for smiley hvis den bliver holdt i live går jeg gerne lidt ned i pris der er som sagt meget der laves hvis man er perfektionist som mig smiley

• #3   11. jan 2016 Da jeg skal flytte og den bare står og fylder, kunne jeg godt tænke mig at sælge hurtigt.. så hvis nogen har en trailer og vil hente den får i den til 5000kr - har sat den på markedet for 6000.. skørt hele vejen rundt sælger jeg også gerne for 3000kr, så kan skrot manden få lov at hente resten af bilen..

• #4   4. feb 2016 hej de side skørter har du dem stadig ? og pris

Kommentér på:
Stumper og styling til salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce