{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Vedr. Træf i Fredericia. {{forumTopicSubject}}

Som folk nok er klar over er det ved at blive en okay succes med træf i fredericia, og derfor syntes jeg der skal være et par faste personer der står for at arrengere dette, samt evt, kontakte ejerne af det/de steder der bliver brugt, det er meget nemmere at overskue hvis det er de samme der står for det, har desværre ikke selv tiden til det pga. arbejde, men kunne være fedt hvis der var en 4 stykker der ville slå hovederne sammen og stå for det. evt. vil de 4 personer få admin status i Fredericia træf crew gruppen.

Jeg er stadig frisk på at få lavet nogle streamere, både det grafiske samt bestilling/forhandling med dem der laver sådanne ting, men vil skal bare engang for alle være eninge om et navn.

Selv syntes jeg Street Crew 7000 er et fedt navn, men hvad siger i. Det er efterhånden ved at blive okay vejr igen og vi skulle jo gerne have disse streamere klar til sommer.

gafiske forskal til streamer modtages også gerne, da der kan være andre end mig der har et bud på udsedendet.

Ps. Folk der gerne vil være en af de 4 faste træf arrengøre må gerne sende en pb til mig eller Malen O.

PPs. Nogle der har erfaringer med hjemmeside opbygning må også gerne melde sig under fanerne.

Det var alt herfra.

Drive safe...but fast...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. Træf i Fredericia.
Kommentér på:
Vedr. Træf i Fredericia.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce