{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Konkurrence afsluttet.. {{forumTopicSubject}}

Da der desværre kun er 1 medlem der har sendt forslag til hvad vi i GSI klubben kunne gøre så er det ham der har vundet og hans forslag var:

"Sys da helt bestemt vi skal hold nogle træf med kun kadett´er. men er der jo nok andre der har forslået..:P

Ellers kunne man finde en aften hvor man drak nogle pils, eller soda, man kunne også lade være smiley og så hvem man enlig er i gruppe med. man har sikket nogle erfaringer man gerne vil give vidre, eller spørge andre om gode råd... evt fyre op i en lade hvor man kan høre noget musik og snakke biler..
Det er selvføldig kun for dem med kadett´er ja og så må man pakke bilen med pige/damer :D"
Indsendt af> Thomas S.

Jeg selv har forslået at vi køber en ordentlig røvfuld t-hansen sorte/uden tekst nummerplade rammer og får skrevet "Kadett' E GSI" på dem - eller noget i den stil..

Men summa summarum er at Thomas S. nu er min hjælpe admin.. Der skulle som sagt i et tidligere nyhedsbrev have været en afstemning - men da der kun er kommet et forslag fra ham bestemmer jeg at han bliver den nye hjælpe admin (:

Peace Out !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence afsluttet..
Kommentér på:
Konkurrence afsluttet..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce