{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Gulligt xenon i den ene side? {{forumTopicSubject}}

Jeg monterede et secondhand BiXenon kit (8000k) på min S-10er for en måneds tid siden.
Nu er den ene side begyndt at lyse som var det en alm gløde/halogen pære (ligner det i farven) istedet for den isblå farve det var førhen/i den anden side.
Er det pæren der er ved at gå eller hvad?
Eller stel?

Det vrikede perfekt i starten har først lige opdaget det nu her...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulligt xenon i den ene side?
  • #1   22. maj 2007 Xenon pærer ændrer med tiden farven. Nogle hurtigere end andre. Hvor mange timer vil du skyde på dine pærer har gået? Det kan være dine ballaster brænder pærerne for hårdt..

• #2   27. maj 2007 Jeg skal ik ku sige hvor lang tid forrige ejer har brugt dem, men jeg har maks kørt dem 10-20timer sammenlagt vil jeg skyde på...

• #3   28. maj 2007 OKey, ja det var ikke meget. Men hvis den tidligere ejer har kørt adskellige hundrede timer kan de jo være godt brugte. Et sæt i ordenlig kvalitet skal gerne have en 3000 timers levetid.

Har du forsøgt at bytte rundt på ballasterne for at finde ud af hvor fejlen evt kan ligge henne?

Og har du en kvittering fra den tidligere ejer? En seriøs forhandler vil tage kittet ind og undersøge det, og evt bytte det hvis der er fejl i selve kittet.

• #4   28. maj 2007 Peter L:
    Nej det har jeg ik lige haft tid til at prøve.

Men hvad sige ri jeg skal prøve og gøre?
    Havde selv en ide om det ku være dårlig forbindelse men ville jo lige høre jer. smiley

• #5   29. maj 2007 Når du får tid, så prøv at bytte om på ballasterne. Det er det letteste at begynde med. Hvis det ikke ændre noget er det sikkert pæren det er galt med.

Du skal selvfølgelig også checke forbindelse når du nu er i gang. Men det lyder bestemt ikke som om det er der fejlen ligger... Mit bud er at din pære er ved at være færdig. Hvorfor den er det allerede, kan forhandleren nok bedst fortælle dig, da det kræver en nærmere undersøgelse.

• #6   29. maj 2007 Peter L:
    Nu siger du jeg skal skifte ballasterne.
    Kan jeg ik bare nøjes med at flytte pærene fra side ti lside?!
    For havde et mindre hyr med at få ballasterne til at sidde ordentligt for gitter osv smiley

• #7   29. maj 2007 Jó det kan du sagtens gøre i stedet for. På min egen bil var det bare langt sværere at skifte pærer end ballaster. smiley

Kommentér på:
Gulligt xenon i den ene side?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce