{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Vurdering af charade. {{forumTopicSubject}}

Hej. Skal af med dytten.

Tælleren siger 166.000
Motoren ( 1.6 ) siger ukendt, men rygter siges at det er omkring 180-190.000 km. Går helt fint.
Gearkasse er 1.6 fra applause også. Har kun kørt 100.000. Diff'et følger tælleren.
Svinghjulet er skævt, men det bliver nok skiftet.
Kobling har kørt 10.000.

Skifter bærearme foran på den inden den sælges og får den sporet.

Med hul i udstødningen og flænge i forruden ( synet sidste gang med forruden, dog med pegefinger om at jeg skal skifte den ).

Undervognsbehandlet i 06.. ingen rust i bunden overhovedet. Stor overfladerust ved bagerste venstre skærmkant. Ikke gennemtæret. Har kigget på det for 3 dage siden.

Tårne er pæne i den.

14" ronal alu med 175/70 Yokohama S306 foran ( 6-7mm mønster ) og Michelin Energy bagpå ( 3-4mm mønster )

Spørgsmålet er om jeg får alt for lidt for den som den står nu. Eller om jeg skal lave tingene først før det kan betale sig at sælge den. Hvad siger i? Ska jeg finde noget udstødning der ikke koster 2k fra kn-auto og finde en der kan skifte forruden uden det koster 3400kr som Dansk Bilglas vil have for det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af charade.
  • #1   4. jul 2007 svinghjulet burde være til. men det er kun måske at den bliver solgt med 1.6'eren. de er jo lidt svære at finde..

hvor har du givet 1800kr for at få skiftet forruden? har haft ringet til carglass, autoglas og de fleste.. alle med priser mellem 3400 og 4500.

har bare hørt at det er svært at få til at blive tæt og ordentligt, når det er en limet rude.

og udstødningen er der hul i ved flexrøret, bag mellempotten og vist nok også lige før bagpotten. den er altså udskiftningsparat smiley

• #2   4. jul 2007 Det er ikke såå svært at få den tæt når den er limet, det er mere balancen mellem for lidt lim og lim ud over det hele smiley

Kommentér på:
Vurdering af charade.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce