{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Ventoen smadret hærværk-tyveri {{forumTopicSubject}}

Heysa allesammen

Ja så smuttede ventoen sig en tur .. mega skod...

Jeg stod op i morges og skulle på arbejdet , da jeg kommer ud på p-pladsen kan jeg se den er hel gal.......

Min elskede vento mangler alle fire fælge og den står klodset op på to funda blokke....

Jeg bliver mega negativ og henter kæresten og kigger nærmer på bilen ...

Følgende er ødelagt

Venstre dør brækket op
Paneler i begge sider færdig
skærme foran bulet og ødelagte
Front kofanger knækket
Front spoile ødelagt
Bagklappe ridset
Fronthjelm ridset
Kofanger ridset
Skærme ridset
Og lidt andre småting

Jeg køre den så til vw med antohjælp og ros skal der være til dem da de kom ret hurtig ....
Bilen blev så kørt ud til vw carl knudsen i tønder som besigtede skaderne

Pris 32834,-

Jeg er mega negativ og siger stakkels mand der har gjort det vis jeg finder vedkommende , det skal siges personen kan ikke vide sig sikker da det er et spørgsmål om tid inden politiet har manden , da de har sat ret gode finger aftryk.

Ikke nok med de har lavet det lort de har på bilen , der lage en klapvogn i baggage rummet og den er blevet over pisset ....

er mega negativ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventoen smadret hærværk-tyveri
  • #1   10. aug 2007 ja der kan man se bruger en masse penge på bilen men ikke på en alarm
    hade du haft en alarm hade du hørt det og været der ude imens de hade bukserne nede men ingen alarm og du sover godt imens nogen voldtager din vogn

    det er sku surt shov


  • #2   10. aug 2007 Lars S hey hey alarmen var monteret men alt er revet i stykker så desværre ALARM VAR DER I BILEN

  • #3   10. aug 2007 Så må de vide hvor den var. Hvis de er så hurtig til at rive den eller det i stykker til den alarm.

    Mega nederen. Sådan nogen folk skulle have slag.

    Havede du kasko??


  • #4   10. aug 2007 hvordan kan de nå ind i bilen og rive den fra inden der når signal fra box til sirenen den tror jeg ikke på så har den alarm ikke virket
    som den skal det er helt sikkert


  • #5   10. aug 2007 Lars s Tror ikke jeg gider bruge tid på dig

  • #6   10. aug 2007 Lyder mega nederen...

    Tror jeg taler for alle herinde når jeg siger det nok er noget af det værste der kan ske...

    Har selv prøvet at få nakket anlæg og smadret ruder, men det der er for groft...

    Vi kigger naturligvis allesammen efter dine fælge og så'n... Man kan vel altid håbe på at idioten(erne) er dumme nok til at prøve at sælge dem, så skulle man da kunne finde frem til dem...

    Håber sku de bliver "nakket" af politiet, så de er bag tremmer...

    Føler mig dig... Fucked up tyveknægte/hærværksfolk!


  • #7   11. aug 2007 Se den slags er grunden til at man ikke tør at overgejle sin bil.. du kan ikke være sikker på om du har den næste dag efter projektet er 100% færdig..
    Føler med dig.. 100%.!!
    Men ja.. Politiet skal tage sig af det.. er ikke en stor Fan af panserne men de kan sQ hælpe alligevel..



  • #8   11. aug 2007 Ejj hvor trist

  • #9   11. aug 2007 Total nederen.. hva sker der for de forpulede tyveknægte for tiden.....

  • #10   11. aug 2007 Politiet gør ikke noget... De er også prof så da, hvis de ved hvor alarmen er henne, den kan sidde 1000 steder i sådan en bil... Jeg installere selv alarmer i forskellige biler, og af erfaring skal man godt nok være hurtig til at slå sirenen fra inden folk høre det rundt omkring..

    Men det er trist...


  • #11   12. aug 2007 mega surt man... og der da fanme da ingen grund til at begynde og pisse i vognen os. det sku for langt ude. held og lykke med det

  • #12   12. aug 2007 Dette er jo netop en af grundene til jeg ikke opretter billeder af min bil herinde.
    Og da slet ikke med nr. plade ! ! !

    Det er en særdeles god dosmerseddel for evt. tyveknægte, når de læser hva der er i en bil af udstyr, musik osv......

    Ikk for jeg har noget specielt i min overhovedet.


    HansPuntoGTHald


  • #13   13. aug 2007 vil nu os sige, nummerplade nummeret er ikke skide smart, det måtte du da os selv lige tænke over du ser alle andre makere eller farve det over, det er jo en chance at tage.. men det er da noget lort det der er sket men håber det kommer i orden igen held og lykke

Kommentér på:
Ventoen smadret hærværk-tyveri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce