{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler for xenon lys
  • #1   13. aug 2007 Automatisk nivau regulering endten på lygte eller bil.
    Lygtevasker.
    Godkendt parabol til gasudladning.

Også har jeg oven i det hørt at det skal være orginalt. Dvs det ikke er lovligt før det kommer fra fabrikken selv.

Men har nu kørt med det ca 6 mdr uden en bemærkning, heller ikke da jeg blev stoppet. 7-9-13...

• #2   13. aug 2007 okay det vil sige det kan altså ikke efter monteres

• #3   13. aug 2007 KONKLUSION

Konklusionen må være at man ikke kan efter monter xenon lys på en bil lovligt

eller er det forkert

• #4   13. aug 2007 Jo, orginalt smiley

• #5   13. aug 2007 hvor ledes mener du Peter F

• #6   13. aug 2007 Hvis du køber et sæt orginalt xenon, så er det lovligt... det er efter min opfattelse ikke lovligt selvom man har lygtevasker, niveau regulering og godkendt parabol. Men tror det er lidt en grå-zone, som hoved-regl så er det faktisk næsten ligeglade, vedmindre du har tirret en betjent, så kikker de ikke på det... hvis man har lygtevasker og regulering, så ved de som regl ikke bedre, og tror så det er lovligt.

• #7   13. aug 2007 hmm kan ikke helt følge dig, hvor selv om det nogle uorignale lygter men som er godkendt til at have xenon så giver det jo samme resultat

• #8   14. aug 2007 OPFØLING PÅ REGLER FOR EFTERMONTERING AF XENON LYS

alle biler kan synes med xenon lys kravene er bare følgenede

1; lygten skal være E godkendt
    2;der skal være lygte spulere ikke nok med visker
    vasker på lygten
    3;lygten skal juster sig selv automastik ved hjælp af føler
    på forbroen og bagbroen

meget muligt at andre har fået synet deres biller uden disse tiltag men endten har syns manden sovet i timen ellers har han været ligeglad, i hvert fald er synet ikke i orden efter forskrifterne.

dette er fundet ved hjælp af aplus syns virksomheds egen papir som jeg har fået fra en aplus synsmand

• #9   14. aug 2007 Kik i Færdselsloven !

Kommentér på:
regler for xenon lys

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce