{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toning af bagrude på 106
  • #3   16. aug 2007 Hva så når man tænder for varmerne bagved kommer der bobbler på grund af varmen ?

  • #4   20. aug 2007 hey .. kommer lige med et sendt svar =) ...

    Jeg fik alle mine 5 ruder tonet for 1600kr ved en prof ...
    I næsten 2 år med film i de forreste ruder der fik jeg en opringning fra politiet hvor vi fik en snak om sikkerhed og så 6 måneder senere fik jeg en synsindkaldelse per brev, begge gange havde de set mig køre rundt i byen ...
    Så synes klar det er risikoen værd, for det holder 100% og have tonet de 2 forreste også ..

    Var så heldig, for synsindkaldelsen kom samtidig med jeg skulle til periodisk syn =) ..
    Til syn der valgte jeg så og købe 2 nye sideruder, gav 900kr for dem og tager max 15mins og skifte 1 rude hvis man lige er 2 mand..
    Og skal siges bilen er noget nemmere og sælge med helt sorte ruder, når der følger et nyt sæt med uden toning i, oplevede jeg hvertfald ..


  • #5   20. aug 2007 hov glemte lige en ting ..

    Mars J --> nej det bobler ikke, men vent lige ca 14 dage med og tænde for bagrude varmeren, lige sådan at man venter 14 dage med og rulle vinduerne ned ...

    Så er man på den sikre side


  • #6   21. aug 2007 jeg vil også klart få en prof til og gøre det, vi har engang tonet de bagerste sideruder i en daihatsu ... det er egentlig nemt nok, fordi du kan pille skidtet ud ... men stadigvæk selvom vi synes det var kanon godt, så er det bare ikke det samme ... så en bagrude ville jeg aldrig gå igang med =) ..

Kommentér på:
Toning af bagrude på 106

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce