{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God eller dårlig?
  • #1   28. aug 2007 Du tror slet ikke det er forskelligt fra vognmand til vognmand ? og de fleste vil nok helst ikke se ret mange 03 eller 5 taller.

• #2   28. aug 2007 Jeg ville nok lige kigge efter hva man har fået og hvis det var lave karater vil jeg nok spørge ind til det. Det kan jo være man var uheldig og lave en fejl eller få en svær opgave.. Det er jo kun en gangs bedømmelser..

• #3   28. aug 2007 de første der vil begynde at brumme er skolen.... derefter kommer turen til din mester, og så finder du ud af om de vil acceptere det, eller om de ønsker at ændre på noget.
    Jeg har både hørt om dem som røg ud af lærepladsen grundet det, og så også om dem som blev tilmeldt ekstra undervisning på firmaets regning, både med løn og alt....

men hvert firma har sin politik....

• #4   28. aug 2007 jeg har så heller aldrig vist mine karakterer efter jeg blev udlært.... men under selve uddannelsen, da blev vi altid taget ind til en snak med chefen hvis han ikke var tilfreds. Nu var mine karakterer så altid i den gode ende, faktisk som regel i top, men der var da også dem som havde deres problemer med skolen.

Men når man har svendebrevet i hånden, så er karaktererne ikke nogen man kommer til at vise frem. Jeg har vist kun vist mine frem en enkelt gang siden....

• #5   1. sep 2007 Jeg tror virkelig ikke der er nok der spørg efter dine karakter... De fortæller jo intet om hvor god en chauffør du er..

Kommentér på:
God eller dårlig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce