{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang udstødning og filter {{forumTopicSubject}}

Hey .

Jeg vil over til thansen og købe filter og udstødning til puggen her i den her uge .

Hvilken filter er bedst af dem her 2 ? og hvad lyder bedst ?
http://thansen.dk/product.asp?c=1206438906&n=1225864743&pn=1225864749
http://thansen.dk/product.asp?c=1206438906&n=1225864743&pn=1225864744
Ved i størrelsen jeg skal tage ? Istedet for jeg skal til at måle det smiley

Og ang den udstødning , er der noget jeg skal tage højde for nr jeg køber en ? Tænker på at købe den her nemlig
http://thansen.dk/product.asp?c=1206438906&n=1246111579&pn=-1962736054

Altså er den lige til at smække på eller hvad ?

Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang udstødning og filter
  • #1   2. sep 2007 Det der filter , hvordan får jeg den sat på min når jeg ikke få andet end filter ? Kan jo ikke bare smække den på for så kan jeg da ikke lukke motorhjelmen ?

• #2   2. sep 2007 Hmm, Jeg vil råde dig til at lade det T-Hansen ligge.

Kunne aldrig selv drømme om at købe motor dele hos t-hansen. Købte engang en udstødning til min knallert hos t-hansen, som jeg kunne ryste en masse sorte kugler ud af.
    Køb ik det t-hansen, hellere gi 300 kr. mere for noget der er af meget bedre kvalitet.

Tænk over det smiley

• #3   2. sep 2007 Oh, dit 2. spørsmål.. Nej du skal ha lavet dig et nyt indsugningsrør også smiley

Mit rør er bukket så det kører ned til kølerenm og derefter helt ned i bunden af motorrummet, så det suger koldt luft ind. Det giver en lille smule...

• #4   2. sep 2007 Pris og kvalitet hænger nu engang sammen. smid nu de par 100kr oven i og få noget der holder og som man VED er pengene vær .. Bare mit råd ..

• #5   3. sep 2007 Kasper:

T-Hansen er noget skrammel. Materialet som delene er lavet af, er elendige. Kan godt være de virker, men de virker så os kun i en begrænset periode. Kvaliteten er der bare ikke.

De baglygter jeg har på bilen, er fra t-hansen, og der bøvler jeg med en masse kondensvand. Igen kvaliteten...

• #6   3. sep 2007 Hmm gider bare ikke at bruge så mange penge på sådan nogle små ting når lyden næsten bliver den samme ? Plus jeg kender mange som kører rundt med de der filtre der og de lyder sku stadig godt og virker 100 % .
    Noget helt andet er at de koster kun 150 kr så sker nok ikke så meget hvis de går i stykker :).

Hvor kan jeg egentlig købe sådan en " omformer " til min antenne som sidder i bilen ? For det stik passer ikke over i mit anlæg så kan ikke høre radio ?

• #7   3. sep 2007 Btw kan ikke købe KN Injection Kit inde ved hi speed til min , der er kun til 1.4i og 1.1 .

• #8   3. sep 2007 hmm, du skal ha sådan en adaptor til det multistik der.. ved ik helt hvor de kan købes.. sikkert hos t-hansen smiley men benene irrer sikkert efter 1 uge ;p

• #9   3. sep 2007 Arhh slap nu af med det der thansen , det er jo ikke alt der er fucked up , har da nogle ting i bilen nu derfra som stadig virker og kender mange som kører med fælge , udstødning , filter osv derinde . fejler stadig intet .

Men hvor skal jeg købe udstødning og filter fra så ?

• #10   3. sep 2007 Dansk ?:D

Kommentér på:
Spørgsmål ang udstødning og filter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce