{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Rustfri bananmanifold {{forumTopicSubject}}

Hey
jeg faldt lige over sådan en rustfri bananmanifold til 4AFE med forrør, og ville lige dele den med jer der ikke har set den!

ved ikke om i kender den, men til jer der ikke gør kig den lige!

http://www.streetcar.dk/product_info.php?cPath=68_285&products_id=203&osCsid=0f4b5a672ca345512d898a8b8a2dc4c1

Der står den yder 5-10hk? er det 5-10hk udover hvad std. banan yder? tror i man kan mærke forskel med den på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustfri bananmanifold
  • #1   24. sep 2007 Hmm har jeg ikke set før...
    Er du sikker på at den er til 4AFE og ikke 4AGE ?

Iøvrigt kan det jo være hamrende lige meget med om den er rustfri eller hvad den er - den skal powerwrappes alligevel...
    Jeg mangler bare nogle nye pakninger, en dag med godt vejr hvor jeg ikke skal bruge bilen og noget powerwrap - så ryger varmeskjoldet til min udstødningsmanifold og så bliver den wrapped...

De der rustfri manifolde bliver helvedes varme så vidt jeg er orienteret - så man skal wrappe dem uanset hvad...

Jeg tvivler iøvrigt på at den giver 5-10hk, kunne jeg forestille mig at den kunne gøre hvis det er med forrør og de-cat system... Ellers ikke!

• #2   24. sep 2007 jamen, der står jo at den er til 1,6

og den ligner jo præcis den manifold jeg her på nu.

prisen er med forrøret på billedet, så kan man jo bare købe et mellemrør istedet for cat'en, det kan købes ved injecto.

ja jeg skal også have pakket min manifold ind! det skulle fjerne en del varme fra motorrummet

• #3   24. sep 2007 Toyota Corolla 93/96 1.6 E10

sådan står der under den? så mon ikke der menes ganske alm. 1,6 4AFE motor...
    og den ligner fuldstændig en std. manifold på 4AFE, lige på en prik! bortset fra at den der er i rustfri...

• #4   24. sep 2007 Jeg synes også det ligner ret godt . Men tror nu næppe det kommer til at gi 5 - 10 hk .

• #6   24. sep 2007 Lasse H --> nej det gør den ikke...
    kun til 4afe, ikke til 4efe
    den har en anden manifold og en anden afstand imellem udstødningsportene

• #7   24. sep 2007 Det er den de sælger ved trc-tuning.
    En kammerat køre med den. Syntes ikke den ser større ud end orginal.

Passer på rolla e10 4afe

• #8   25. sep 2007 Jens --> gav den noget på hans?
    bedre træk eller noget?

jeg tror såmen også at den er samme størrelse som alm. bananmanifold på 4afe
    men måske er der bedre flow i det rustfri? eller sådan noget? hva ved jeg?

• #9   26. sep 2007 Hvis det gav noget på hans så er det meget minimal.

• #10   26. sep 2007 okay...

jah det tænkte jeg nok...
    den ser federe ud end std. så hvis man alligevel skal have skiftet manifold og forrør så er den jo lækker nok!

Kommentér på:
Rustfri bananmanifold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce