648 visninger
|
Oprettet:
Fjernbetjent C-lås {{forumTopicSubject}}
Hey gutter + gutinder
Jeg har C-lås i corolla'en nu, men det er bare "manuelt" så man skal hen og dreje nøglen før den låser dørene op.
hvis man nu køber en af de der kits, med fjernbetjent relæ. hvor skal man så sætte det relæ? hvorhenne i bilen sidder den anordning som styrer c-låsen?
den skal vel bare sidde imellem styreboks og selve c-lås mekanismen og så kan man ellers bruge fjernbetjeningen til at styre skidtet med?
Håber i kan hjælpe! for jeg er træt af at skulle låse op selv! (længe leve dovenskab)
okt 2003
Følger: 42 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 496
Jeg koblede mit til ved kontakten til c-lås i kabinen tog 20 min og er meget let
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
nemt nok! havde jeg ikke lige tænkt over...
mange tak!
jun 2005
det er bare et relæ som man sætter ind bagved sin knap i panelet og så slutter den strømmen når man trykker på fjernbetjeningen....
ganske simpelt! jeg troede bare ikke det var så nemt...
okt 2003
Følger: 42 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 496
Hej Peder..
Du kan sagtens lade knappen sidde. Du sætter bare styrre enheden til via de ledninger der går til den knap
Jeg mener at det er stel styrret, og at du skal bruge en brun og en blå ledning, men mål lige efter selv for en sikkerhedsskyld.
jun 2005
kan jeg bruge sådan et fjernbetjent relæ sæt ?
det er noget jeg har liggende, men det er vist oprindeligt til tågelys f.eks....
hvor har du købt sådan et fjernbetjeningssæt?
Fjernbetjent C-lås
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside