{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip ? Hvor? Nogle med erfaring?
  • #1   1. nov 2007 tak jer 2 prøver lige og se hvad de kan og hvad det koster.. melder liget tilbage... thermal kit er noget specielt materiale som instaleres alle steder hvor insugningsmanifold "rører" motoren dermedfår du et køligere mani = flere heste.

    http://www.outlawengineering.com/index.html#

    smiley

    Du kan få skarp knast med der jeg har allerede skarpere knast vil det ikke ændre noget. Du kan få mange ting bla turbo kit større benz pumpe, FSE valve, filtre kits, banan osv osv.Lige for tiden kan man få mange ting til mazdas og fords KL V6 motorer.


  • #2   1. nov 2007 nå ja med chip og nogle modifikationer på din 2.0 kan du nok få 20 heste mere.. banan chip filter 2.5" udstødning. Jeg har jo en 2.5 jap model jeg kommer nok omkring de 220

  • #3   1. nov 2007 alt det vill nok koste dig over 8k den klze vil nok løse alle dine problemer med moment + 30 heste mere smiley Jeg er ikke stor fan af og smide komp og turbo på KL jap-motorer da de har høj kompresssion og så holder de namlig ikke længe..har selv leget med ideen og smide turbo på men ville nok gå efter en 175 hestes motor til turbo... Den motor du har i er ikke en JDM det kan jeg se på din insugningsmanifold du er snydt christinan...Nikolaj har en motor der er gået max 50.000 km kan holde ednu 250.000km.... Hvis jeg var dig ville jeg smide den klze i... Jeg har ingen problemer med min ZE har kørt 30.000 på 2 år nu.

  • #4   1. nov 2007 Benny vi snakker om en2.5 V6 motor 200 hestes motor fra fabrikken og man kan hente mindst 20 heste extra med det rette opsætning.. Er enig i der ingen poeint er og chippe 1.6-1.8 op til 2.0L uden at man laver andre ændringer.

  • #5   1. nov 2007 som skal pilles af til syn og man får ingen dækning hvis man er i et uheld fra forsikringen hvis de ser et stk turbo derinde smiley jeg kan syne min bil dagen lang uden prob med 220 hk det er nok for mig..+ en KLZE er ikke en god kandidat til turbo eller komp...

  • #6   2. nov 2007 Du kan oss prøve k-power, de er experter i japsere smiley
    K-power.dk


  • #7   2. nov 2007 Christian din insugningsmanifold har flade "rør" til de foreste 3 cyl en jap model har runde og nej det er ikke samme mani til en 2.5L! Tag billed af din motorkode så kan jeg se det med det samme eller mål kompression det kan ses tydelig om det er en jap version. Hvor har du den motor fra?

  • #8   2. nov 2007 JAP 2.0 har stadig runde rør og kompression er større vs en EUR model. KFZE er mindre version af KLZE.

Kommentér på:
Chip ? Hvor? Nogle med erfaring?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce