lidt hjælp drenge og piger :) {{forumTopicSubject}}
Nu kører min bil endelig ordentligt igen.. efter en masse BØVL!! men nu føler jeg at det er på tide jeg så smider lidt penge i bilen også (som om 13.000 den lige er blevet lavet ikke er nok )
Nu er min bil jo meget lyserød.. eller den er faktisk mest sort, men der er også meget lyserød.. og det tænkte jeg ikke det skulle fortsætte med, da min ynglingsfarve er blå, og har altid drømt om at have en bil med det tema.
Så hvis i nu kommer ind forbi sites, der sælger sædeovertræk i sorte og blå.. gerne mest sorte med noget blå halløj på i form af linjer eller striber.. INGEN TERNEDE.. ew, så send mig lige et link i PM.
noget andet er nu har den jo så lyserøde klistermærker hen af siden ( lidt noget pis ) og det vil så forekomme når jeg piller det af, at man kan se hvor det har sat. kan det så poleres væk, eller snakker vi om en ny lakering her..
Derudover hat jeg det sidste tid sat og kigget efter øjenbryn/øjenskygger. Men det lader ikek til jeg kan finde dem jeg ønsker. Min bil skal se ond ud.. ikke fesen med et par meget tynde øjenbryn, det gør jo ikke det store.. kender i et godt site, hvor de har nogle til min lille baby, så send lige et link til dette også..
Jeg har jo ik så pisse meget forstand på det her
apr 2004
Følger: 29 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 81 Svar: 5.055
aug 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 483
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
Sædeovertrækket du søger kan vel findes i bilxperten/thansen?
Mærker efter klistermærker kan poleres væk, bare så længe lak/klarlak ikke er brudt eller boblet op.
apr 2004
apr 2004
Hvem så da? Når det ikke er mig hvem kan så
klare dette hårde job?
apr 2004
Så må i da lige træde frem. Men
i skal være fra Kbh helst Hehe
aug 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 483
kan han trylle.. måske sort.. men lidt diskret perlemor i blå :D`? uhh ville se lækkert ud
lidt hjælp drenge og piger :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside