{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.939 visninger | Oprettet:

Tragisk ulykke :´( {{forumTopicSubject}}

D. 27 December 2007

Bamse Harvig Olsen ejer af BHO Transport fik det dårligt og ville køre ind på den næste rastepladsen Torkilstrup.
Da han kørte ind på svingbanen og skulle ta farten af,fik han et "black out" og kørte ind i siden på en holdende Trækker "Volvo" han ramte lydpotten og forhjulet og bilen blev svinget til venstre så det lignede den holdte parkeret på pakeringspladsen på rastepladsen.
Han vågnede først da falck redderne fik ham ud af bilen.

Torsdag aften ca. kl 20 besøgte jeg min far og han havde tilsyneladende det fint eftersigne og der var ikke andet i vejen andet end han havde ondt i mave og venstre arm, og min far og mig fik snakkede om en masse ting der skulle ændres nå han kom hjem igen.

Fredag kl. 18 blir der ringet fra sygehuset.
At min far han havde fået det dårligere og at han havde fået hjertestop,og at lægerne havde prøvet og genoplive ham i over 45 minutter.
Vi skyndte os på Roskilde sygehus for at komme op og se ham
Da jeg kom ind i værelset,var jeg grædefærdig.

Jeg savner min skakkels far som jeg os var stolt af..
Han var en dygtig mand der uanset hva han rørte ved gjorde tingene rigtigt ..

Vognmand Bamse Fleming Harvig Olsen død D. 28 December 2007. 51 år gammel.

Du vil altid være savnet og mindet for altid !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tragisk ulykke :´(
  • #1   29. dec 2007 Fuck det er jeg fandme ked af at høre!! phillip! keder godt din far og har kørt sammen med ham hos frode laursen! f'øler inderligt med dig og resten af din familie!

    han var uden tvivl en rigtig dygtig mand og har min største respekt!

    Hilsen David N


  • #2   29. dec 2007 r.i.p endnu en trucker må lide døden...

  • #3   29. dec 2007 æret være hans navn og rygte....

  • #4   29. dec 2007 hey phillip, har selv været i samme situation, som dig, det ik rart ven, havde faktisk fået fat i hans nr for at søge job hos ham i dag, men kan fornemme jeg ik skal. men du kan altid skrive ik

  • #5   29. dec 2007 David N .. Jaa han var en rigtig dygtig mand, og den mest ærlig person der kunne gå på 2 ben..

    Kasper M. Ja han var trucker lige til det sidste. selvom han ikke altid ville indrømme det.


  • #6   29. dec 2007 den bedste arbejdsgiver som man kan finde har desværre sagt farvel til os alle.
    bamse var kendt af mange og modsat andre vognmænd hørte du sjældent et ond ord om manden.
    han var en mand der tog os chauffører alvorligt når at vi ringede hjem og brokkede os.
    han var den person som satte os højere end sin pengepung.
    bamse vil blive savnet af mange ikke mindst mig personligt. jeg har desværre ikke været i firmaet i mere end 3 mån, men jeg føler det som flere år. jeg har aldrig mødt en vognmand hvor at du blev modtaget som en gæst og ikke som en ansat hver gang du trådte ind af døren. at være hjemme hos bamse og lisbeth er det samme som at være hjemme.
    bamse er en mand der vandt min respekt på meget kort tid, ikke som en vognmand men som menneske.
    bamse..... jeg vil altid savne dig og håber du har det godt hvor du end er havnet.
    lisbeth og resten af familien derhjemme, jeg fik heldigvis sagt hej til jer i dag og fortalt jer at jeg er der for jer hvis i har brug for mig. jeg savner ham allerede men vi skal nok få tingene til at fungere sammen.

    min største og dybeste respekt for en af de hjerteligeste mennesker der fandtes.

    MVH per ansat hos BHO


  • #7   29. dec 2007 Det er sku træls at hører...
    Føler med dig...


  • #8   29. dec 2007 R.I.P Det er jeg sku ked af at høre.
    Han lød til at være en kanon mand har, hørt meget snak om ham herinde.
    Håber du kommer til at klare de hårde tider nu her.

    Husk du kan altid skrive herinde hvis der er noget.
    Tror nok de fleste af os chauffør vil snak med dig hvis der er noget..

    Morten...


  • #9   29. dec 2007 ja min far kendte ham derfra ved jeg hvem han er.....han var et stort meneske.... trucker er man den dag man har kørt lastbil og har arbejdet for det....

  • #10   29. dec 2007 gør mig ondt at høre..

  • #11   29. dec 2007 Min kære vognmand, Bamse Olsen er i en alt for tidlig alder taget fra mig..... Han vil blive husket og savnet til en hver tid.....

    Han tog imod mig og ansatte mig i hans firma, til trods for at jeg aldrig havde kørt en trækker før... Han troede på mig og blev glad for mig i hans firma... Han ringede tit til en for at høre hvordan dagen var gået og hvordan man havde det... Man kunne altid få et smil på munden når man snakkede med ham og man var altid mere end velkommen i hans hjem hvor han har en lige så gæstfri familie som han selv, altid var.....

    Hvis man gjorde noget for Bamse og hjalp ham, gjorde han mindst lige så meget igen... Det har betydet rigtig meget for mig den tid jeg nåede og kende ham... Jeg har lige siden ulykken tænkt meget på ham og på hans familie, ikke mindst Phillip hans ældste søn, der til trods div. uenigheder der kan være mellem far og søn ind i mellem, har haft lige så stor interesse i firmaet og bilerne... Men oz at Bamse var stolt af sin søn, bla. af den flotte hjemmeside, som han med tiden har fået bygget op... Men oz pga. bilerne kom til at se ud som de gør den dag i dag.....

    Det er så uvirkeligt det der er sket på så kort tid og jeg føler ikke det kan være rigtigt, at sådan en speciel person skulle tages fra oz.....

    Bamse vil mangle i min hverdag og jeg vil altid savne ham... Æret Være Hans Minde...


    De dybeste tanker og følelser, Kasper BHO Transport...


  • #12   29. dec 2007 Nick K ..

    Indtil videre vil BHO Transport stadig være et firma som køre videre uden problemer ..


  • #13   29. dec 2007 hey phillip det er sku trakisk at høre og føgler med dig og din familie, han lød til at være en meget stor og vellidt mand

    P.I.P

    /Trucker


  • #14   29. dec 2007 til jer allesammen.
    det er dejligt at se jer alle give jeres støtte til phillip og hans familie. det har de brug for.
    vis nu phillip lidt respekt og lad være med at bombardere ham med spørgsmål der er ubetydelige lige her og nu. han har det hårdt nok i forvejen. accepter at der ikke bliver svaret i stedet for at gentage et spørgsmål der ikke er blevet besvaret.
    vi kan alle regne ud at der vil ske en masse omvæltninger i den nærmeste tid, men nu er BHO heldigvis et godt og solidt firma med nogle gode og selvstændige medarbejdere så det skal nok gå.
    lad være med at misforstå dette som et angreb på alle jer som self har en masse spørgsmål, det er det bestemt ikke men derimod et ønske om at skabe lidt fred og ro omkring philip.
    jeg kender philip nok til at vide at han nok skal opdatere jer når at der er nyt omkring BHO og os
    håber i alle forstår


  • #15   29. dec 2007 Lige præcis kære kollega...!

  • #16   29. dec 2007 stor medfølelse herfra... det gør mig ondt...
    det lader til at han var et godt og strort menneske...


  • #17   29. dec 2007 virkelig trist at høre...... Min medfølelse til den efterladte familie, venner og kollegaer.

  • #18   29. dec 2007 -Phillip

    Min dybeste medfølelse til dig og din familie.

    Personligt kendte jeg ikke bamse, men jeg har udelukkende hørt godt om ham, gennem Per der arbejder for jer.

    -Henrik "Siv", Trucker.


  • #19   30. dec 2007 R.I.P.

    Jeg snakkede med Bamse, torsdag, da han hentede en nyindkøbt MAN hos H.E. Jørgensen i Dalby.. Og da Phillip fortalte mig det var jeg fuldstændig chokkeret.. Jeg er så ked af det på Phillip og hans families vegne, og også på de ansattes vegne..

    Phillip; Husk, du siger bare til, og du ved hvad jeg mener..

    Han må aldrig glemmes.. R.I.P


  • #20   30. dec 2007 Er jeg sq ked af at høre min ven Sender en Varm Tanke til dig og Din Familie..!

  • #21   30. dec 2007 Det er jeg ked af at hører....kendte ham ikke. men kender jo firmaet!! og kan læse mig frem til at han var en god og ra mand....

  • #22   30. dec 2007 hmm den 27 dec skriver du.... kan det passe det var i øst gåene retning det skite så...for kørte forbi sidst på eftermidagen og så godt der holder nogle lastbiler og nogle politi biler. men troet bare de havede stoppet de lastbiler for at tjekke dem...den ene var en hvid volvo...fra en vogn mand der hedder ulrik fra kalundborg som kører med tankvong....kan det passe det var det jeg så så?

  • #23   30. dec 2007 Bamse R. I. P.

  • #24   30. dec 2007 det gør mig meget ondt jeg har mødt et par gange når jeg har været ude og køre det gør mig rigtigt ondt

  • #25   30. dec 2007 Philip det gør mig ondt at høre at din far er gået bort ære være hans minde

  • #26   30. dec 2007 Det var noget tragisk noget :-(...

  • #27   30. dec 2007 R.I.P..

    Alle tanker til familie, og venner..

    Og Phillip, du ved du altid er velkommen..


  • #28   30. dec 2007 dybeste medfølelse herfra smiley

  • #29   30. dec 2007 det gør ondt af miste en,,, føler med dig og din familie phillip... tager hatten af for af du står frem og fortæller oz om det..

  • #30   30. dec 2007 ære være hans minde..kender ikke så meget til ham,men har dog hørt ham positivt omtalt flere gange herinde.. tager sku også hatten af for dig at du står frem og fortæller det til resten af danmarks chaufføre.. varme hilsner skal lyde til din famillie og ansatte i firmaet..hold hovedet højt..

  • #31   30. dec 2007 Det lyder til og være en kanon rar mand.. Jeg kender ham godt nok ikk men det er altid træls og miste en man holder rigtig meget af..

  • #32   31. dec 2007 Nej nej nej !!!!

    Phillip det gør mig virkelig ondt,, er jeg virkelig ked af at høre .

    føler med dig og din familie.

    Æret være "bamses" minde

    ønsker dig og familien god vind fremover,, må i stå sammen om det nu og ikk mindst i fremtiden..

    Mvh Kristian ..


  • #33   1. jan 2008 Det er jeg sku ked af at læse (phillip)
    Jeg har kørt afløsning for ham da han var hos skat
    Fik altid nogle gode råd og en sludre inden jeg skulle bytte i sverige.
    Jeg syndes det var fedt at han kom så hurtig til alle de biler han har nu
    Jeg ved at han var en arb hest og at alle skulle havde det godt hos ham.
    Jeg håber du har lige så stort hjerte som din far
    Mange hilsner Cocio


  • #34   1. jan 2008 r.i.p..

  • #35   2. jan 2008 Phillip Det var med stor sorg, da jeg hørte om din far's
    bortgang, jeg kente jo din far fra min tid ved frode laursen og som altid har haft min store respekt, som Person, Vorgnmand, Kolega og kamrart.
    Det berørte ikke kun mig, men osse min familie som osse har haft den ære at møde din far.
    Derfor sender jeg/vi vores dybeste medfølelse til dig Phillip og din familie.

    ÆRET VÆRET BAMSE.

    Med Venlige Hilsen
    Søren "FOD"


  • #36   7. jan 2008 Hey Alle sammen ..

    Mange tak for alle de dejlige kommentare..
    dejligt der ikk har været flere "useriøse" end der har (:

    Tak for jeres opbakning .. (:


  • #37   7. jan 2008 Jeg håber den snak måske kan hjælpe lidt ss

  • #38   12. jan 2008 er zq stolt af jer alle herinde.
    dejligt at se de dejlige ord og tanker i alle har sendt til bamse og familien.
    har varmet mig meget personligt at sidde herinde og læse de smukke ord om min vognmand som jeg savner meget.
    jeg sagde farvel til ham i dag fyldt med tårer men han vil altid være i mit hjerte og tanker.
    hvor du end er så held og lykke på rejsen.
    R.I.P


  • #39   12. jan 2008 Hey alle sammen..

    Det var en Smuk begravelse. Der var ca. 200 mennesker i kirken .. det var rigtig flot at der var mødt så mange op i kirken..

    Han vil mindes og savnes for altid !

    Han fortjente livet.. men som desværre blev revet fra ham.. smiley

    Han kan sidde op i himlen og være stolt af det firma han har bygget op fra bunden.. tænke på det der gjorde ham stolt ..

    Endnu en stjerne,til himlen ! R.I.P :´(


  • #41   14. jan 2008 Jeg er sku ked af at jeg ikke kunne komme og sige ortenlig favel
    Men vi havde en barnedåd samme dag


  • #42   20. jan 2008
    Hey Alle sammen..

    Så har jeg lagt billeder fra begravelsen på min hjemmeside .. der er dog IKKE taget billeder inden i kirken og af kisten af Respekt til min far ..

    www.phowebtrucks.dk



  • #43   25. jan 2008 Hej Phillip Det er flotte bilder og du har vist din far respekt
    Som Thomas W skriver tro på tingene vil lykkes og husk der mange der vil støtte dig og din familie, for den største respekt vi som har kent din far kan give er at støtte jer


  • #44   25. jan 2008 Rigtige flotte billeder og super respekt til dig Philip

Kommentér på:
Tragisk ulykke :´(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce