{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiftning af Bagskærme e36
  • #1   3. jan 2008 Det er ikke noget man bare gør. hvis den bliver for varm når du svejser, slår pladen sig hele vejen op til sideruden.
    Få en pladesmed til at hjælpe dig.

• #2   3. jan 2008 En pladesmed skal jo bruge en hel dag pr. bagskærm, det har jeg ikke i sinde at betale, koster jo 520+moms i timen...

• #3   3. jan 2008 Hvis du ikke har prøvet det før kommer det til at ta dig rigtig lang tid. og meget spartel
    Jeg har skiftet mange af dem. og det var ikke nemt i starten.

• #4   3. jan 2008 jeg vil sige en fræk aftale med en plade smed så er begge udskiftet for 3500.
    Og så begynder de ikke at ruste næste sommer.

• #5   3. jan 2008 Miichael P - Tak for hjælpen, jeg ved det kan give problemer med rust, men jeg kan arbejde mange timer for 3500kr... Og ja, det er nok rigtig svært som du siger, men det er derfor jeg søger informatiioner, det kan også være jeg kan redde de skærme der sidder på nu, for det ser ikke ud til at de er rustet igennem, der er nogle små udvendige bobler, og så er det kanten ind mod kassen på skærmen der ikke har det så godt...

Men den burde man vel kunne skære væk og svejse et nyt stykke på og så slibe ned og spartle?

• #6   4. jan 2008 du kunne jo starte med at sandblæse dine skærme og se hvor megfet der skal laves. du kan være heldig at de ikke er helt væk, har lige selv skiftet dem på min, det er ikke nemt og det kunnne være godt hvis du havde en kammerat der har prøvet det lige til at hjælpe dig i gang,

• #7   4. jan 2008 hvis det er hele skærmen vil jeg også anbefale at lade en anden lave det, men hvis det kun er en skærmkant så det bare at købe to nye, sætte en streg hvor du vil skære, og så bruge det nye skærm stykke som skabelon, lægge på den gamle skærm, lave en streg og så skære en ½-1 cm under, så falser du den originale skærm med en tang og lægge den nye udenpå falsen og svejse den på... tog mig 3 timer første gang på en E30...

• #8   4. jan 2008 Ok, jeg takker for jeres råd... Har været igang idag og har nået rigtig meget, den ene skærm er til at redde hvor i mod den anden nok kræver en større omgang eller en udskiiftning... Så det må jeg kigge på i morgen...

Kommentér på:
Skiftning af Bagskærme e36

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce