{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon
  • #1   11. jan 2008 det ser sku da fedt ud med xenon i ?

at det er dumt er så en anden sag smiley

ellers bare køb nogle pærer med blåt skær i, folk tror der xenon i min, men det bare nogle meget skarpe pærer, og så koster det ik 500,- pr. gang du blir stoppet

• #2   11. jan 2008 Hvis du får Xenon på, så få for guds skyld stillet lyset rigtigt smiley der kører virkelig mange rundt med det, hvor lyset står af H til smiley

• #3   11. jan 2008 Jeg tror ikke jeg har stillet mit spørgsmål korekt nok, jeg mener en lovlig ombygning så den kan synes med det

Vh Rasmus

• #4   11. jan 2008 Tvivler på det lader sig gøre for rimelige penge, for du kan jo slet ikke bruge de lygter der sidder på bilen, da de skal justere sig automatisk

• #5   12. jan 2008 Den kan ikke synes med det.
    Du vil 99% sikkert miste lyseffekt grundet de manglende DE-linser
    Monteringen af det billige xenon er ikke særlig svært. Det kan de fleste finde ud af og det koster ca 1300 kr for et okay sæt og 2500 for et af de bedre. Ville ikke bruge penge på de billige. Jeg har haft 3 sæt nu og ingen af dem var gode og gik alle i stykker efter kort tid. Vi snakker under 1 år. Køb i stedet Nightbreaker pærer og nogle gode diode positionslys pærer. Det giver næsten samme effekt

• #6   27. jan 2008 Det er ikk lovligt hvis det ikke er ægte xenon lygter og dem tvivler jeg på at man kan få til en clio II har ikke set det...
    Men dem til 1000 og op er forholdsvis let at instalere...
    mvh Mark

• #7   27. jan 2008 man kan godt få dem med de-linser hvis det er dem du tænker på

• #8   27. jan 2008 ægte xenon!? hvordan ser uægte xenon ud?

Det kan godkendes med e-godkendte lygter (ved eftermontering er det altså DE-linser). automatisk højderegulering og så videre og så videre. Også selv om det er den billige type der dør efter ca 1 år.

• #9   28. jan 2008 Jah ok så u original xenon... Det er der hvor man kun skifter pære med tilhørende bokse... Og hos dem som er fabriks monteret der er det jo hele lygte der er xenon hvor lyset drejer med bilen og dæmper ned automatisk....

• #10   28. jan 2008 Det er nu kun citroen og mercedes der har fancy drejelygter mig bekendt smiley Og de har alle ballaster til at generere de knap 20.000V der skal til at aktivere en xenonpære. Men de uoriginale kan altså godt godkendes

• #11   31. jan 2008 Volvo har os det med drejelygter;) Mener ikk det skulle betyde noget med DE-linser, det er vel bare noget med parabolens opbygning, for der findes mange modeller uden DE. Har forresten selv lige fået xenon i både nær- og fjernlys. 6000 kelvin. Det duer bare...

Kommentér på:
Xenon

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce