{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import pris..
  • #1   28. jan 2008 Pris er jo ud fra standen. Hvis du vil have en fin, vil jeg mene du skal op og kigge på dem til 3000euro

  • #2   28. jan 2008 Hmm stand, men du kan altså være heldig at finde den helt rigtige, til en billig penge! Gjorde jeg, gav 2000 euro, for en 92 med 80 på klokken og uden nogen form for rust!!

  • #3   28. jan 2008 jeg syntes da rimelig af dem til ca 2000 euro ser meget fine ud... ved godt det er på billede.. men aligevel..

  • #4   28. jan 2008 Mogens J
    Ja billeder kan være rigtig flotte og når du står 1000km væk fra Danmark så er det ikke altid de er villige til at forhandle, de ved godt du er rejse den lange vej og vil helst undgå at vende tilbage tomhændet.

    Når du ringer og snakker med sælger så be ham maile nogle billeder fra udvalgte stedet. Da jeg hentede Charaden og Integra'en i Tyskland bad jeg om at få billeder af undervognen altså hele bundfladen af bilen. Hvis sælger ikke gad dette kan det enten betyde at han har nok kunder til den i forvejen eller at han ikke er så meget for at afsløre den del af bilen.

    Import guide som jeg har brugt... www.tkrath.dk


  • #5   28. jan 2008 Hvorfor ikke England?
    Så sparer du lidt afgift fordi du sidder i højre side og de er typisk i en god stand når de kommer fra Japan, samtidig med kan du få den i RPS modellen med en SR20DET frem for CA18DET.....


  • #6   28. jan 2008 jeg ved sku ik lige hvordan jeg ville have det med at side i højre side og køre.. er jo meget svært at vuderer når man ik har prøvet det før..

    men tanken har da været der da jeg os godt ville have en s14 på sener tidspunkt..

    men jeg har¨så os det lille problem at hvis jeg skal ringe eller maile til en tysker kan jeg ik rigtig snakke eller skrive med ham.. og kender ik rigtig nogen der kan tysk.. det er jo ik alle tysker der vil snakke engelsk..


  • #7   28. jan 2008 Tyskerne har fundet ud af der er market for de biler snart. Det er virkelig tyndet ud i market og det er sløjt eller dyrt det der bliver solgt.. Martin O har bare været svine heldig og finde en til 2000euro. Alle der koster deromkring og nedefter er enten motorskadet, automat gearet eller 250.000km's udkneppet gryder. Jeg har længe holdt øje med market, da lærlingen på mit arbejde også vil have sådan en spåårtsvaagn.

  • #8   28. jan 2008 Jeg havde heller ikke prøvet det før, men det er bare at springe ud i det....It's pure JDM sex ;)!

  • #9   28. jan 2008 tror bare jeg skal have fundet en der kan tale tysk... det gør det jo lidt lætter..

Kommentér på:
import pris..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce