{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Bilradioen tapper batteriet!? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Er netop vendt hjem fra skiferie, sætter nøglen i svinet, og den er bare DØD!! Jeg har inden ferien sat et Blaupunkt dab 54 anlæg i dytten og når bilen så er slukket siger den oppe i displayet "economy mode active" og det bliver den ved med!! kan det være rigtigt at efter 5 dage at den går død for strøm!?, det skal dertil siges at batteriet ikke kunne lades og måtte skiftes ud med et nyt!?! nogen der har nogen gode råd? skal jeg til at lodde på anlæggets ledninger ?!? please help me boyz!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilradioen tapper batteriet!?
  • #1   2. feb 2008 der skal vist intet stå i displayet, så kan være den er "tændt" uden du kan se det bare på economy mode, kan du ikk få den til så der intet står i displayet?

• #2   2. feb 2008 Nej det kan jge ikke.. når jeg tager fronten af så spiller den stadig!! det er en ekstra feature der er i radioen.. radion slukker efter 30 sekunder jeg har slukket motoren.. hvis jeg lader fronten sidde på bliver den ved med at spille....

• #3   2. feb 2008 er det en ekstra feature?..
    lyder da som om du ikke har sat den ordentlig til.. strømmen skal jo tages fra den når du drejer nøglen..

• #4   2. feb 2008 er du sikker på den ikke selv slukker efter 1 mim og 30-40 sek det gør mit. efter jeg har slukket bilen....ellers byt om på rød og gul ledning.... men hvad betyder det der economy mode...for min siger det nogle gange med går hurtigt væk igen

• #5   2. feb 2008 anlægget forsætter med at spille hvis jeg ikke tager fronten af... hvis jeg tager fronten af stopper den med at spille efter ca. 1 min....
    Jeg kan ikke lige huske hvad det betyder det står i instruktions bogen.. men det er noget med at den slår noget elektrisk fra... den bliver bare ved med at sige det... det er sku underligt... men jeg vil prøve at bytte rundt på ledningerne.. ATT: Martin B ja hvis jeg tager fronten af mens jeg kører så spiller den videre!

• #6   3. feb 2008 Du skal have et adaptor stik på ISO stikket bag radioen.. det er fordi det originale ledningsnet ikke passer 100% til din radio

• #7   4. feb 2008 hmm også selv om stikkende passer 100% på?? og har du evt. noget specielt jeg skal spørge om hvis jeg skal købe det??

Kommentér på:
Bilradioen tapper batteriet!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce