{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Salg ?
  • #1   7. feb 2008 Problemet er at når tingene er adskilt som din GTI er, så er projektet ret uoverskueligt for de fleste. Bare det at skulle samle sådan en bil op igen og få den synet, vil meget nemt komme til at koste en del kr, og meget tid til at finde små dimser der mangler.
    Den bil jeg lavede sammen med min kammerat, med G60 motoren i, den kostede ikke meget i indkøb, men den kostede tæt på 80k inden den var færdig. Så skal det også nævnes at det ikke blev gået på kompromis nogle steder, men min egen sølv grå kostede 65k at lave for 6 år siden. Men det jeg ville sige er at, hvis det var mig der skulle have en G1 GTI, så ville jeg hellere finde en der er hel og komplet, og så betale prisen for den.
    Det andet er at der måske ikke er mange der har pladsen til sådan et projekt.
    Hvis du samlede og synede den ville det være noget nemmere at komme af med, det kan folk forholde sig til

• #2   7. feb 2008 helt klart fordi det står adskildt.. det kan aldrig svare sig. det er lige før man ikke engang kan få de penge ind som der ligger dele for.. uden pis. har prøvet det for mange gange..

mht til den cab så kan man jo sige at der er mange gode ting mht motor og undervogn men ellers - som jeg læser det - er der hul i kalechen ? Det hele skal samles og ordnes og synes og hjælp der er lang vej endnu... - har prøvet det smiley

• #3   7. feb 2008 Ja i har sgu nok ret, overvejer også at stille gti'en på fjernlager også bygge en sleeper ud af den når tiden er til det.

• #4   7. feb 2008 eller er der bare nogen der ikk magter det,l

• #5   8. feb 2008 Kunne også være man bare skulle smide de sidste 20.000 kr i den cab, også få den synet osv,

• #6   8. feb 2008 kunne være fedt, har også en kab til at stå som der bar er en træls den er uden afgift:(

• #7   8. feb 2008 du vil få meget mere ud af en færdig bil.. bid i det sure æble og få det gjort.. er klart mere værd.. fik jo en GOD slat for min dengang smiley hehe..

men hvis den bliver klar til sommer med luftundervogn og syntes og klar til at cruise kommer der snart skillinger på bordet.. trust me

• #8   8. feb 2008 Hvis den ikke er solgt om 1 måned, går jeg selv igang, for så har jeg en billig donor bil på hånden.

• #9   9. feb 2008 hvad er det du siger prisen er ?

skriv lige en pm.. sidste sidste pris.

• #10   10. feb 2008 Hvem skal hjælpe dig med at lave den Morten? Jeg har altså både Vr6'eren, min egen GTI og de andre biler. Eller starter du bare selv stille og roligt ud? smiley

• #11   10. feb 2008 Den laver jeg selv smiley Det er jo primært et lak projekt, også skal alting bare stille og roligt flyttes over fra den anden af, osv. ikke noget der haster som den grønne pt.

• #12   10. feb 2008 Du skal heller ikke have gang i to projekter samtidig. Det bliver for meget. Nu får vi lige den grønne færdig først.

• #13   10. feb 2008 Præcis og den er jo færdig om 1 måned smiley

Kommentér på:
Ang. Salg ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce