{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

præsentation {{forumTopicSubject}}

hej mit navn er Thomas jeg er 18år har ikk mit kørekort endnu men har dog en dejlig opel record coupe 1900L som kun har kørt 52xxx og hvor alt ( så vidt jeg ved ) er originalt

glæder mig til jeg få mit kørekort.

jeg har en svaghed for veteraner og skal helt sikkert ha en record mer engang...

det var lidt om mig og min bil....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  præsentation
  • #1   15. feb 2008 Hej , hedder Daniel , er 18 år og har mit kørekort . Jeg elsker Opel , har en gammel Opel Astra F fra 1992 .. Det er fandme en go' bil .. Elsker den virkelig .. smiley

  • #2   15. feb 2008 Rasmus... 26 år og kommer fra Grenaa...

    Brænder for gamle biler, mest amerikaner biler, Kustom baljer og hot rod. Både traditione med fladhead og street rod.

    Har i øjeblikken en astra som muligvis skal styles... derud over har jeg min torino, og en gammel velo. På værkstedet roder vvi lidt med et par 57er lincoln, en 39er dodge og lidt power wagoner.

    Se mine foto album.


  • #3   15. feb 2008 ... PT skal jeg til og igang med at genopbygge en gammel morris mascot

  • #5   15. feb 2008 hej.
    kristian , 18 år og elsker opel. har en manta b cc og en ascona b som er ved at blive total renoveret, som gerne skulle være færdig til sommer smiley


  • #6   16. feb 2008 Guuutentaag..
    Jan .. 33år ung. bulebanker.
    Opel freak fra barnsben af. Har kørt opel, fra jeg sad på selepude smiley
    Har haft ca 100Tons GM biler (Ascona b 6stk, Manta b 4stk, rec b, como b, campo, og den sidste i rækken, en 2300kg balje af en Pontiac fra 68) =Mit barn
    Det var da vist på tide, at der var en der sprang frem, og startede en lille GM klan her på siden...
    "Kasketten" af for Poul C... (hvis i ka ta sån´lille en)


  • #7   16. feb 2008 Hej
    Jimmy 30 år , Smed

    Har lige købt min 67'er El Camino

    Skal lige have lavet et par små ting, og så er det ellers bare ud og køre til sommer


  • #8   16. feb 2008 Henrik,,jeg er en halv gammel knægt på 39 år.Har været industri maler i mange år,,men har de sidste par år kørt med beton.Jeg har 2 stk Kadett c fra 1975,,En Austin Healey fra 1961,,,Og en Ford Focus TDI fra år 2000.De første mange år jeg roede med biler var det kun VW,,,Men da min far var en Opel mand smittede det til sidst af på mig.Og min Austin Healey er også ret sjov,,,men en Englender er nok.

  • #9   16. feb 2008 Hej

    Lene, på 19 (blir 20 d. 29 marts) smiley Kommer fra Ribe, hvor jeg bor med kæresten (Juniorløven) Har kørerkort.. Og er den stolte ejer af en kadett e capriolet 2.0 GSi smiley Fik hende i 2001, og i 2006 blev hun nyrenoveret og nylakeret så hun var klar til mig smiley Elsker hende.. Men har nogle små ting som jeg gerne vil ha lavet, så jeg ka få hende vist frem til træf rundt om i DK. Hun har allerede været til en del men da var hun ikk min. Kæresten havde hende med i Grindsted sidste år smiley
    Er blevet bidt af en gal opel i barnsben:)


  • #10   16. feb 2008 Jeg er en ung knægt på 23 og jeg er sat her på jorden for at køre gamle opeler.Til daglig arbjder jeg som smed og når jeg ikke arbjder skruer jeg i mine biler som er en Kadett c STC. der er bygget til ræs og søndagsture den anden er en rekord E2 2,2E autogear og klimaanlæg og så er jeg i gang med at renovere min broders manta B GTE "GM forever"

  • #11   17. feb 2008 Jeg er en mand, som er helt vild med GM, og det kommer fra min far og farfar, som begge to har kørt millioner af km i GM.

    Fordelen ved at eje en bil fra fabrikken er, at det er nok en af de fabrikker, som invisterer megen tid og mange penge inden produktet kommer på markedet.

    Et bevis for det er 2 forskellige motorer:

    1500 kubikcentimet motoren som var i produktion fra 1938 frem til 1971.

    5.7 V9 motoren som findes i mange udgaver men grundprincippet er der ikke rørt fra siden 1955, hvor den kom frem i en 265 cui, og i dag er den oppe i en 502 cui størrelse.

    Jeg bor på Amager, men jeg flytter midlertidig til Kirke Eskildstrup, pga brud i et parforhold, og da damen har papir på lejligheden, så må jeg flytte, men jeg er herinde hver dag, så mon ikke det går.

    Mit navn er Poul og jeg er 54 år, og til daglig er jeg ekspert indenfor skattesager, så ved I det, men i fritiden pusler jeg om GM`s produkter.


  • #12   18. feb 2008 Dr. Djarnis "Opel Professoren" 27 år, udlært Automekaniker, har lavet rigtig mange speciel biler igennem tiden. Har bygget en del gamle Opeler om med størrere motorer. Den sidste i rækken var min 4 drs Kadett C "filmstjernen" Har haft rigtig mange speciel/veteran biler, mest Opel og VW men også Usa biler. Det er disse biler som jeg brænder for samt gamle engelske.
    Lige nu har jeg, Kadett C 2,4 4 drs, Manta A 2,4 turbo, VW Split pick-up og hverdagsbilen Ford Fiesta med kun 34.000km på bagen.
    Venligst Djarnis


  • #13   18. feb 2008 Mit navn er Kris og det må siges jeg er BMW mand....men ikke mere end jeg også er vild med gamle us biler og har denne her på vej hjem http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19714

  • #14   24. feb 2008 Ja, jeg er jå så den nye herinde,
    Kristian, og er 18 år. Kommer fra Korsør. Jeg er vokset op med Opel, lige fra jeg sad i autostol smiley Ja selv den dag jeg kom hjem fra sygehuset efter jeg var kommet hertil, var det da en fin Commodore C som bragte mig hjem smiley Og da jeg for snart 2 år siden, som 16 årig købte min første bil, blev det da også en Opel, en Kadett C City.

    Lige nu har jeg 4 gamle Opel´er som jeg går og pudser og skruer i. 2 Kadett C City, 1 Kadett C limo og en Rekord D som er min drømmebil. Og min far har da også en Rekord A 4 drs. Deluxe samt en Kadett A Coupé Luxus.

    Både min morfar og bedstefar har altid kørt Opel, og det samme gælder min far, hvis vi ser bort fra firmabiler, så ja jeg er som sådan en fuldblodig Opel-entusiast.

    God søndag aften, Kristian


  • #15   27. feb 2008 jeg hedder Martin Jacobsen aKa Gerdy eller Kadetten.......
    har en kæmpe interesse for opel, og kan ikke bestemme mig hvilke(n) jeg vil eje, men må ta det det kommer,
    er 19 år og er slagelse, er ved at ta kørekort samt på grundforløb som smed.....

    har haft et par stykker ar kadett c, 2 stk. rekord e, 1 stk. astra f og et lille sidespring med en Renault 19 1,4 og nu er det så en gulplade kadett e fra 89-90 pga en af de sidste 89 modeller.....
    og den skal så løbende shines lidt op med noget org. udstyr.....


Kommentér på:
præsentation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce