{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Mazda 323 c {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg endelig fået købt et nav til mit momo rat. Gik op og bestilte et nav til en 323c fra 96 med airbag ekspedienten siger ok det er der om 14 dage. Jeg hentede det så i dag 14 efter det er kommet til butikken. åbner æsken det ligger i og kigger på papirerne og ser der ikke står lige den model som jeg har. Får så af vide at det passer alligevel siger ok og kører hjem for at montere mit rat og nav, da jeg så har skildt det hele ad finder jeg så ud af at det ikke passer til min bil alligevel.

Så er det jeg siger jubiiiiiiiiii og samler det gamle igen !

Så nu kan jeg så på mandag køre ind og smide det i hovedet på ham knægten der har bestilt og solgt det til mig for den sølle sum af 699,- Gode danske kroner

Det er købt i en butik som skulle leve af at sælge stylling og div til folk.(ikke thansen eller højer)

Skulle lige have lidt luft smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 323 c
  • #1   23. feb 2008 HAHAH det er sq så typisk! var ude for noget ligendene da jeg havde min golf 2'er smiley de skal fandme ikk tage røven på os!!!! Sq mange penge vi kaster i den lorte bil så tingene skal fandme også passe første gang!! smiley

Kommentér på:
Mazda 323 c

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce