{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Ang. Vores gruppe!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu har gruppen været åben et lille stykke tid, og vi har fået en smule flere medlemmer.. Lidt mindre end hvad jeg havde regnet med, men lidt har jo altid ret. Nu forbliver gruppen "LÅST" igen.. Og på et senere tidspunkt åbnet igen for at skaffe flere medlemmer..

Vi har pt 181 medlemmer.. Hvilket nu er meget flot..

Hvad synes i egentlig om gruppen? Får i den hjælp i søger, når i stiller spørgsmål osv?

Håber i er tilfredse smiley Forsat god søndag aften!

Gruppe Administrator / Martin!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Vores gruppe!!!!
  • #1   24. feb 2008 Syntes der er en rigtig god stemning herinde, og folk er ikke alt for honda fikseret som de er på f.eks. honda-klub.dk. Man kan spørge om alt herinde og folk er rigtig god til at spørge ind til problemmerne man stiller.

Super fed service eller hvad man siger smiley Er selv ny herinde men syntes det er rigtig gode og hurtige svar man får.

/Martin

• #2   24. feb 2008 Kan godt sige jeg er ikke i den "ikke honda fikseret" gruppe

Honda power of dreams smiley Hehe

• #3   25. feb 2008 hey vil sige at det er en gruppe jeg er glad for at blivt inviteret med og syns folk er gode til at tage hånd om andres problemmer:)syns det dejligt at vis folk har et problem af en eller anden art så er der altid nogen der har et råd eller forslår at man skal prøve enten det ene eller det andet,,,,:)

• #4   25. feb 2008 Må give philip P ret, at folk regner med man tager deres honda, bare fordi man er medlem af gruppen herinde, sådan skal det ikke være, så bliver den nemlig alt for honda fikseret, og syntes at når folk siger man skal hjælpe dem med en udfodring, så plejer jeg også at gøre det, ved at tage den bil der er PÆNEST og FLOTTEST bygget. uanset om det er en honda eller ej.

/Martin

• #5   26. feb 2008 Synes det er fedt med en gruppe for os selv vi er jo lidt mere end de andre.............. Honda power of dreams smiley

• #6   26. feb 2008 Jeg plejer at vælge den bil jeg helst ville have, selvom den ikke er lige så stylet som den anden

Kommentér på:
Ang. Vores gruppe!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce