{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vis mig dit bedste drift sted
  • #1   1. mar 2008 Jeg vil os høre Rune, så vi kan "træne" sammen;) Der må være nogle spots, men kan jo ikke starte som rookie til de der drift events i løbet af året:(

• #2   1. mar 2008 skal i sgu ikke være kede af.. jeg syntes heller ikke rigtig at der er nogle steder her i kolding..

• #3   1. mar 2008 Martin jeg ser sku klar, har du efterhånden fået den på plader?

• #4   1. mar 2008 København kan da ikke være det store problem? Derinde har i da alle mulige industriområder og store parkeringsanlæg.....

• #5   1. mar 2008 ja jo.. men der er sku altid mange mennesker eller kantstene der flår undervognen op når man kvajer sig

• #6   2. mar 2008 Kan man ikke lave nogen events på f.eks køretekniske anlæg eller der må da være nogen udendørs gokartbaner man kan brænde lidt gummi af på?

• #7   2. mar 2008 jeg havde tænkt mig at melde mig ind i trackdayklubben...

måske det ville hjælpe lidt på det!

Man burde nedlægge flyvestation værløse helt... og lade os brænde gummi af der!

• #8   2. mar 2008 Christoffer J:

Hvis du finder et køreteknisk anlæg der ikke har noget imod at deres asfalt bliver brændt til med gummi så siger du lige til - næsten umuligt, hvis man "kun" laver lidt rolingburnere med scootere kommer de efter en med rensningsregninger på mange tusind...

TT:
    Industri områder / parkeringsanlæg / endnu ikke benyttet idustikvaretere / vejanlæg, hvor man evt. kan lave en aftale med ejer / nabo'er med nogle rammer øl eller andet, så man kan vise sig igen uden at der bliver problemer.

• #9   3. mar 2008 ja vi får ikke lov at køre på kti anlæg uden det kaldes "kørekursus" og det er med uddannede instruktører osv .-S

Ellers er det jo bare ud om natten og finde lidt øde steder og prøve lidt..

Folk skal ikke være bange for at stille op til de events der er. hvis ingen tør stille op så dør drifting i dk... det er bare at møde op og prøve.

• #10   3. mar 2008 ja klart bedst at prøve kræfter med vognen på en bane hvis der nu skulle ske noget.
    Og de våde halmballer der har stået ved sidste års events er ved at blive skiftet til kegler i år regner vi med. så kan det næsten ikke gå galt....

og til de større events kan man jo lure teknikker af og få fif og råd. det er win win... mølle

• #11   4. mar 2008 Ja du har nok ret i at man abre skal ind i det og prøve det:) Men i år er jeg sku for bange for bilen, 1. års flymeklærling giver jo ikke alverden og den skal helt køre mig os:) Så næste år kan det være der er plads til at smide den rundt på diverse baner, så er der os 1.5 vejs spær som jo er vejen sidelæns!

Kommentér på:
Vis mig dit bedste drift sted

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce