{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

sne rydning!!!! {{forumTopicSubject}}

hvem af jer har været ude og salte/skrabe sne i dag...jeg blev kaldt ud kl 03.00 og sku salte fra holbæk til sorø...og skal være klar lige til på mandag til at rykke ud hvis der kommer så meget sne så jeg skal ud med ploven...håber sku der kommer en del. for har kun været ude med ploven en gang i år...kunne godt tænke mig at prøve igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sne rydning!!!!
  • #1   21. mar 2008 Hva for noget sne HAHA.... Her hos mig er der ikke kommet noget sne,det er jo selvfølgelig også i Jylland

• #2   21. mar 2008 det er der sku kommet her..der er helt hvidt. og da kl var 7 der lå der da ca 5 cm her mellem holbæk og nyk sj. og der ligger stadig et hvidt lag...

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #3   21. mar 2008 Jeg er glad for jeg ikke har vintertjeneste mere! Man bliver kaldt ud på de mest trælse tidspunkter ( som regl når man sover allerbedst ) det gik jo heller ikke så godt for mig sidste år

• #4   21. mar 2008 TruckerBenny A: Der er vel stadig en okay løn i det...? Bare at have bilen stand by til sådan noget, kan vognmanden tjene fedt på har jeg hørt...

Men det må have været lidt træls i dag når man har kunne se at det var tø sne der faldt... Men i skal vel rykke ud selv om der bare er faldet 10 fnug sne...???

• TruckerBenny A
    VIP

#5   21. mar 2008 Jeg fik ikke standby løn det er vist kun de komunale der gør det, men jo lønen var da nogenlunde når man blev kaldt ud med kun saltspreder så var det godt for turen tog kun 2½ time og man fik løn for 4 timer

• #6   21. mar 2008 jeg er først begyndt på det her i år..og synes det meget hyggeligt..bare trille afsted med max 60 km/t med salteren og max 45 med ploven..ja det på de dumme tidspunkter...men pga kører hvile tids reglerne..kører jeg kun om dagen..så er det en af dem som arbejder i hvors entrapernør afdelling som kører med min bil om natten...for man skal jo holde 9 timers hvil inde man salter eller efter man har saltet.. og hvis jeg så sku ud og salte der ved midnat ville jeg jo ikke kunne nå at holde mine 9 timer værken før eller efter..og plejer jo at møde ved en 6 tiden. så jeg har det fint med det kun er inde for normal arbejdstid jeg bliver kaldt ud..det så lige en undtagelse her i påsken pga ferien...

* mr. minimælk *
    Mange tak for din taknemlighed....

skal lige siges det kan godt være under fryse punktet uden vi bliver kaldt ud..hvis vejen er tørre. men er de våde kan vi blive kaldt ud selv om det er 3 grader +. det hele er noget Amtet bestemmer..

• #7   21. mar 2008 ja jeg er også klar men tvivler på der rigtig kommer noget til vejle amt af betydning

• #8   21. mar 2008 op i røven med de regler. holder vi pga det så får vi jo også bøder pga kontrakten med vejdirektoratet så kør og tænk ikk så meget, men håber alle en dag står sammen og lader bilerne stå og så se hva de siger til deres regler smiley

• #9   21. mar 2008 ja de snakker og snakker og de regler duer kun når der ingen sne er smiley vent til hele landet står med 1 meter sne og sne fygning. hva så ??

• #10   21. mar 2008 Jeg håber også der kommer masser af sne.. Jeg starter nyt job her på tirsdag som chauffør på en bil der både kører salter og plov, og her i påsken skal jeg også kører hvis der kommer noget.. Så jeg håber fandme der kommer bare lidt..

• TruckerBenny A
    VIP

#11   21. mar 2008 De regler om hviletid er først trådt i kraft i år, min far har kørt det en del år før var der ingen regler om at maks 9 timer bag rattet også hjem og sove når du blev træt efter en 20 - 30 timer ringede man til vognmanden og sagde at man gerne vil afløses. Du kunne også sagtens komme ud og salte klokken 3 om morgen og være færdig efter et par timer og derefter tage dine 9 - 10 daglige timer bag rattet uden at være bange for bøde da dine timer med saltspreder ikke behøvede fartskriver

• #12   21. mar 2008 VU har masser af sne sidder i aalborg nu heeh smiley

Kommentér på:
sne rydning!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce