{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Stel til forstærker ? {{forumTopicSubject}}

Hellow...

Hvor har i andre fastgjort jeres stel-forbindelse til forstærker ?

Jeg har før brugt den org. stel-skruge der er under bagsædet i førersiden, men den var åbenbart ikke god nok, da den gav generator støj. Og jo mine phonokabler er skærmet og trukket modsatte side...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stel til forstærker ?
  • #2   25. mar 2008 En Volvo 850 smiley

• #4   25. mar 2008 har loddet min direkte på karossen
    har du en kondensator i bilen? de plejer at kunne fjerne
    det meste ca 80 90 %af støjen

• #5   25. mar 2008 Jeg vil jo helst ikke til at lodde, og slet ikke bore nyt hul, vil helst benytte en af de allerede eksiterende muligheder der er, og havde derfor håbet en 850-ejer kunne give et guldkorn...

Indtil nu har jeg brugt en billig T-hansen baskasse, til 500 kr, den med de to enheder og den blå forstærker, noget værre l.o.r.t. Nu vil jeg så over til noget mere seriøst, men ville gerne inden da ha lavet min stelforbindelse i orden, jeg regner med at købe en passende kondensator og forstærker til sub'en og et sæt 6,5".

• #6   25. mar 2008 Jeg plejer at tage min stel ved en af boltene som holder bagsæde ryggen fast. Det har altid virket fint for mig.... Bare lige husk at rids lakken væk lige der hvor du sætter den fast, der skal være rigtig godt blankt. smiley

• #7   25. mar 2008 Du skal aber skrue den sammen med en af de skruer der holder baglygten, bare vikle dem godt rundt om. Haha..

• #8   25. mar 2008 Der er for langt til baglygterne... smiley Vil prøve og se om jeg kan bruge bagsædet...

Skal også ha set om jeg kan bruge selebolten...

Kommentér på:
Stel til forstærker ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce