{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Ting til salg {{forumTopicSubject}}

DA MIN BIL ER SAT TIL SALG. VIL JEG NU PRØVE OG SÆLGE LIDT DELE FRA DEN. Men det er kun i tilfældet af at jeg ik får solgt bilen privat inden for det næste stykke tid. og derfor må sælge bilen til salger for lavere pris i forbindelse med nyt bil køb.

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=476826

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=476825

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ting til salg
  • #1   10. apr 2008 hvad sælger ik ved har han ik brug for og få med.. og kan ligeså godt tjene lidt ekstra på de småting der.

du kan jo ikke købe de ting der nogen steder. de luftfilter rør der findes til en sportive. er ik noget li det jeg har. desuden er de os skide dyre. og det kold luft rør findes slet ik..

tårnstiveren kan man måske købe et eller andet sted. men tror ik der mange der sælger dem. men du da velkommen til og søge og gi mig nogle link hvis du finder nogen ligende.

sælger den pga jeg vil ha noget nyere og endnu mere luksus,. skal ha en sort., mazda 3, 2.0 sport. med læder kabine.

• #2   10. apr 2008 ja men mps. koster så os lige en krig. også den ik til og lave forsikring på i min alder.

er det ik luksus og ha en mazda 3 sport med læder kabine..
    læder kabine
    orginal xenon.
    alt i el. klima el spejle hele lortet. der da ik mere luksus. og 2,0 er da okay. lidt hurtigere end den jeg har nu

• #3   10. apr 2008 mazda 3 er meget nyere og en helt anden bil. jeg vil ha en nyere bil.

• #4   10. apr 2008 får da heller ik nomget ud af og smide 15.000 kr ekstra i den bil her. får ik en skid for det når man sælger

Kommentér på:
Ting til salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce