{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

forskel på dit og mit.. {{forumTopicSubject}}

Sidder bare lige her og overvejer, om det virkelig kan være rigtigt at jeg er den eneste, der er løbet på et firma, hvor man måske lidt har glemt, hvad forskellen er på dit og mit...

(((( Ja, hvis alle ville havde deres ferie penge nu,
så har vi ikke til ,at I også får løn i næste månede...
Så du kan få dem i August....))))

sig mig, ... er det ikke meningen at den slags, bliver indsat på en seberat konto, for NETOP ikke, at det her skal forekomme???

Eller er det bare mig, der er pisse uheldig og gang på gang at løbe på en "uheldig" vognmand???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskel på dit og mit..
  • #1   11. apr 2008 3F go go go

• #2   11. apr 2008 fuck hvor nitte du tar jo ikk noget fra ham det er jo en hvis procentdel han tar fra din løn hvergang som så blir spareet op på en sepperat konto

• #3   11. apr 2008 3F?? tror mere det er et boldtræ du skal ha' fat i.
    Du har arbejdet og tjent dine penge. Det er sgu bare at gemme bilen til du får dine penge. længere er den ikke..
    Jeg har prøvet at min løn ikke var kommet til tiden, så kørte jeg bare hjem med læs på og ventede på der gik penge ind. Det er noget der virker.
    Men nu er jeg så heller ikke medlem af 3F

• #4   11. apr 2008 fuck hvor svinsk man... det vil jo være det samme som at sige at du vil sku lige ha din januar løn i dec for eller har du ikke råd til jule gaver..
    Men det kan de sku ikke tillade sig at sige....

• #5   11. apr 2008 * Non-Stop *

Fuck det var sku da en fed ide at få...vil gerne tro på den måder virker i en ruf

• #6   11. apr 2008 fagforreninger er det pure opspind de gør ikk og en skid de tager ikk initiativ til andet end ja der må gå nogle dage og så må vi skrive et brev og se hva firmaet vender tilbage med... OG HVA SÅ! det sku da her og nu man skal bruge pengene ikk sandt?
    fagforrening NEJ TAK det penge ud af vinduet

• #7   11. apr 2008 okey havde en rigtig uhendig læreplads som LV mekker. og der gjorde min fagforrening ikk en dut da de holdte min løn tilbage pga nogle u beviste indkøb som jeg sku have gjort på min løn gennem firmaet så stod der uden en kr og fagforeningen svar var ... ja vi kan sende et brev og underette dem om vi blander os og så må vi se hva der sker... det kan jeg sku bare ikk betale min husleje med.var sku DICKOL der reddede min røv i den situation

• #8   11. apr 2008 ja men altså i år 2007-2008 der kan det forekomme at ske hurtigere en lig pr håndskrven post. men altså tingene gik i orden uden de nåede at blande sig pga deres langsomme tempo og hjælp fra mit nuværende firma så overlevede men er grunden til idag at jeg ikk er i fagforrening mere

Kommentér på:
forskel på dit og mit..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce