{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Kælderen igår 12/04/08 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Hvad er der lige der sker i hovederne på jer, der ikke køre ordenligt, føsrt en der kommer, og trækker hans håndbremse eller hvad fanden han lavet,
og så en gang tosser der køre som sindsyge der nede, hvad fanden ville i havde gjort hvis der var kommet nogen kørende ned, eller var gået ud foran jer!!!¨
Tag dog at blive voksne. man.
en ting er vi kommer ned for at stå og hygge os, og vise vores biler, osv. en anden ting er at blive kørt ned.
der nede.
som der tidliger var snak om at vi skulle opføre os ordenligt, men det er der tydligvis nogen der ødelægger!!!!
Ja undskyld mit sure opstød.
men jeg blev fandme sur...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kælderen igår 12/04/08
  • #2   13. apr 2008 ja men det sku ikke overholdt igår.....

• #3   13. apr 2008 Vær glad for du ikke var dernede den lørdag de der tosser der gik helt amok, det var sgu sygt.. Men der er bare nogen der ikke kan fatte at de skal køre pænt dernede og sådan vil det desvære nok altid være...

• #5   13. apr 2008 også en af grundende til jeg ik gider i kælderen.. for en dag så er der en af de gutter der som ik ka styre bilen og så rammer de enten en bil eller en person.. og så blir stregen på fyn første ødelagt.

• #6   13. apr 2008 jeg var nede at vende den aften, men kørte på tanken i stedet, for kom da politiet holdt der. og gad ikke balade.

• #7   13. apr 2008 martin I

der såå ikke ud til det faldt i god jord det stykke vej jeg har fundet hvad fanden gør vi det kan da ikke passe vi ikke kan finde et sted og køre har du nogen gode forslag til et sted vi kunne jo mødes i dag til at snakke om det eller køre lidt rundt og måske se om vi ikke godt kan finde et sted måske

• #8   13. apr 2008 Der var nogen der snakkede om et stykke industrivej i langeskov mener jeg det var...

• #9   13. apr 2008 ja det er sku for dårligt... det ender sku med at vi ikke må være der og at race i odense dør... kender mange der er begyndt at køre til vejle for der over kan de finde ud af at holde det ordenligt... mærkeligt vi ikke kan det på fyn....

• #10   13. apr 2008 Det er lidt fladt at folk de "flygter" istedet for at hjælpe lidt til så vi kan få noget ordenligt i gang her i odense/ på fyn

• #11   13. apr 2008 ikke for at sige noget jeg håber de kommer til at køre ind i noget en dag for så kan de sku lære det jeg har en plan til hvordan næste gang jeg kommer der ned det er fordi folk ik står og snakker der hvor folk komme ned og folk køre op hvis man nu står og snakker sammen der såå kan folk ike køre så vildt for vi har meget med kun at stå nede i den ene enden af den i klumper og så skal vi smide hvors biler mere rundt i den kældere så da ikke er mulighed for at køre så vildt der nede men lad os mødes nogen stykker der nede i dag og lave en plan og se om det ikke virker det er den eneste mulighed vi har i stedet for at skrive om det her inde hvis vi nu mødes og lavet en plan for hvordan vi p hvors biler der nede så tror jeg problemet bliver løst men det er jo kun et forslag fra mig af

• #12   13. apr 2008 Jeg vil helt sikket gerne gøre mit for det ikke bliver ødelagt på fyn,
    men som der bliver skreven, dem der køre tosset, hvad hvis de rammer nogen. jeg tænker sku meget på, der tit er børn med, og de løber rundt.
    og leger, og så kommer der en idiot, der ikke kan styre sine lyster.
    jeg ville med garenti ikke kunne klare at se nogen blive kørt ned. pga. af en spasser der ikke kan køre ordenligt.
    men jo syntes vi skal finde et godt sted, at køre, og evt afholde møde.
    jeg kan desværre ikke i aften.

• #13   13. apr 2008 ja men kan godt forstå dem lidt... men mærkeligt at folk er begyndt at køre og opføre sig så dårligt. den gang med lindø var der sku ikke så meget pis og lort... vi skal ha et ordenligt rece sted igen men dem er der jo ikke mange af...

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #14   13. apr 2008 hvem har billige partisan søm ? ^^ smiley

• #15   13. apr 2008 dem da har lyst kan jo komme ned i eftermiddag kl 1330 og være med til at finde nogen løsninger på hvordan vi gør det såå da kan blive stille og roliget der nede igen hvad siger i til det

• #16   13. apr 2008 JA lindø. det var fandme tider. hehe smiler.
    der var heller ikke så meget pis og papir.
    der var vi for køre. og ikke skabe sig osv.
    og alle snakkede mere eller mindre sammen. syntes der er meget "klike" dannelse den kælder.
    man snakker endelig kun med dam man keder, og lære så ikke nye at kende. det er vel lidt meningen er det ikke???

• #17   13. apr 2008 hej per.
    det kan jeg desværre ikke, men hvis i mødes gider du så ikek give mig en brifing????

• #18   13. apr 2008 smølffine V

jo det kan du tro jeg vil

• #19   13. apr 2008 hmm.. tjaa.. hvad med det losseplads? "MiljøCenter" ? hvorfor køre vi ikk der mere? har jeg aldrig fået af vide?

• #20   13. apr 2008 martin I

hvad siger du til i eftermiddag kl 1330

• #21   13. apr 2008 men gider ik spilde min tid på stregen i odense mere. har været med til alle de møder,, og der sker ingenting bagefter... andet end folk kører med hovedet under armen,, så heller tag til vejle.hvor folk kører pænt.og hvor der er en masse fed ræs... synes at en stor del af dem der står i kælderen er snobbet og dumme at høre på med alle deres platte holdninger..og de har så travlt med at svine andres biler til,og så køre de selv rundt i bunke lort.. gider det ik,endnu en grund til vejle. og så ka i sgu blive lige så sure i vil.for så beviser i bare at det er en stor børnehave.. min mening...

• #23   13. apr 2008 Er ening med Rasmus..

men men, dem der laver ballande som jeg har set, er kun ham BMW fyren ?? der tosser rundt med M3 mærke bagpå ??

kan det ikk passe?

• #24   13. apr 2008 jamen sidst jeg var i kælderen et smut, var der en rød e36 der kørte som en spand lort... ved ik om det er ham hver gang

• #25   13. apr 2008 hmm.. rød? hmm.. tror ikk jeg har set den før..

• #26   13. apr 2008 jaa det er lige som i vollsmosse det er kun et par stykker da skal ølægge det for andere som bare gerne vil hygge

• #27   13. apr 2008 Per: hvad mener du med det??

men det jeg ved.. er at vi skal have et sted.. hvor vi kan køre ræs mod hianden, og to biler foran, klar til køre.. og resten bag ved.. og tilskure ved siderne og drik og hygge så meget i vil.. ..

også skal vi have et par stykker der holder styr på det. med at giv grøn lys til ræs.. også vent til de kommer tilbage.. også næste forsætter...

og vi kan snak hele ugen igennem til næste lørdag. og ser om det funger..

• #28   13. apr 2008 sådan er det desvæer der er ALTID nogen der skal spille smart og ødelægger det for os ander.. det er fx der for jeg har valgt og sagt jeg ikke komme der mer.. for det er noget der pisser mig af.. for det til trækker selvf politiet.. osv

• #29   13. apr 2008 Sebastian: så må du jo gøre noget.. istedet for gå for det..

du og i alle andre har vel set med jeres egen øjne.. hvem der laver ballade.. så kan i fortæl det til den betjent der kommer ned.

• #30   13. apr 2008 Jeg var kun nede og vende igår aftes. Jeg kender ikke rigtig nogen og ville bare lige se hvordan det foregår nu. Jeg er jævnligt kommet på stregen siden 95, men har været væk de sidste par år, da jeg ikke har haft nogen bil pga uddannelse. Og jeg må sige, at jeg ikke var særlig begejstret for det jeg så.

Jeg lå og kørte lidt rundt, og så at der holdt lidt folk på hydro-texacotanken, der var folk i kælderen og der holdt ovenikøbet et par stykker ude ved Rosengårdscenteret senere.
    Var det ikke en idé at kun at I samles et sted? Det virker altså lidt fesent, at folk holder spredt flere steder i byen. Det skaber en bedre stemning, når der er mange biler / biler samlet ét sted.

Den der kælder synes jeg ikke virker ideél. Der skal ikke mange fejltrin til, før der er en, som klipper en person dernede, som I selv nævner. Desuden er den vel i virkeligheden ikke stor nok, hvis der virkelig kom mange folk.
    Derudover er den svær at finde. Der er mange som gerne vil se gaderæs, men som ikke er del af den hårde kerne og som ikke kommer hver weekend. I gamle dage, kunne der godt på en god sommerdag samles over 1300 folk (+biler) ude på Otteruplandevejen. Det var en begivenhed på hele Fyn.

Og så er det svært at komme og falde ubemærket ind i mængden i den kælder, med så få biler og så lidt plads.

Jeg ville mene, at Rosengårdscenterets parkeringsplads er et bedre sted at mødes. Der er masser af plads og der er mulighed for at købe fornødenheder på tanken (og McD smiley ). Ligeledes er der plads til de tosser som skal køre råddent uden at det kommer helt tæt på folk.

Mhs til ræs, så burde det da kunne lade sige gøre at finde en strækning ude i fx. Tietgenbyen. Det behøver jo ikke lige at være ved Fragtcentralen. Der er også en blind ved ved TDC på telehøjen omme bagved. Den er måske ikke helt lang nok, men et forslag.

Måske burde der også være et lidt styrende organ på det her. En grupper af folk, som kunne ligge inde med en mailliste eller en SMS liste, og så skrive hvor man mødes og evt. hvis vejret er til det, hvor og hvad tid der skal køres ræs netop denne aften. For så ville alle mødes det samme sted. Sådan var det førhen, der fik man det at vide mund-til-mund, at I aften ville der blive kørt der og der. Der blev ikke kørt hver lørdag (sådan var det i de gode gamle dage smiley ). Der skulle selvfølgelig være repræsentanter fra de forskellige grupperinger i det styrende organ. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så er der opstået nogle grupperinger som ikke rigtig kan indbyrdes. Men det burde da være muligt, at kunne opnå en eller anden form for samhørighed - det må da være i alles interesse. Det styrende organ kunne fx. kommunikerer gennem et lukket forum

Det kunne jo være federe, hvis folk kom fra Vejle til Odense i stedet for den anden vej rundt.

Vh Nicolai T

• #31   13. apr 2008 QuocAnh H

Det jeg mere er da er ALTID kun lige nogen stykker som ølækker det for så mange andere det kan sku da ikke passe for fanden nu hvor vi alle kan læse hvad da sker her og rundt omkring i vejle og ejsbjerg og striben såå prøv at se hvor mange problemer vi har her på lille fyn det er det jeg mener med det og jeg vil gerne lave om på det men jeg kan sku ikke alene men da har vi det igen vi vil det hele alle sammen men hjælpe til såå det lykkes det ser det ikke ud til da er nogen da vil være med til for set i mine øjne jeg køre ikke ræs for det kan min gamel bil ikke holde til men jegvil gerne være med til at hjælpe med at få lidt styr på det
    jeg har lige kommet med et forslag at vi kan mødes der nede i eftermiddag og finde nogen mulighedder sammen men ikke en har skrevet jeg kommer i eftermeddiag og hjælper

martin I skrev at da var en muligehed i langeskov hvor vi kunne køre såå lad os da mødes og finde ud af det sammen

• #32   13. apr 2008 QuocAnh H
    problemt er hvis vi andre begynder at melde folk så bliver personerne sure og opsøger dem som nu måske har meldt dem.. tror det er der folks frygt ligger..
    og det er der for der ikke sker noget,,
    ville selv gerne gøre noget.. men folk bakker bare du når der bliver balade fordi de er bange for at få nogen på hovedet (forståligt nok) i grove træk vil jeg tro..
    ret mig hvis jeg siger forkert..

• #34   13. apr 2008 jaa lad os gør det.. mødes og finde ud af det samme.. også hold sammen..

men ja Per: det er faktis kun en eller to.. der ødlægger det hele..
    men tror jeg fordi person venter på gade ræs. og han tror det forgår nede i kælderen.

men Pia: har helt ret..

• #35   13. apr 2008 Torben: det er fordi vi alle skal gå hen til betjenten .. og fortæl hvem, også har betjenten også pligt til at sige ikke hvem der har sagt det..

så det ikk noget man skal være bange for.. hvis alle går imod en.. bliver den ene svag..

• #36   13. apr 2008 VI sku næsten chatte i ofire.. eller lave en channel på mIRC. hvor man kan se hvem der lytter med.. her står vi bare og skriver. og venter på at man får svar for et eller anden..

• #37   13. apr 2008 hvad siger i til det skal vi mødes kl 1330 i eftermiddag eller Hvad ???

• #38   13. apr 2008 hey venner.. hmm.. smutter nu.. tager lige ud til byen...

i må meget meget bombe min mobil med hvordan og hvorledes..

mit nummer 26731503

og fortæl hvad der sker =) ..
    hygge

• #39   13. apr 2008 men en lil ting.. synes i sku prøve at få næsby tanken op og kører igen.. der holder man mere i samlet flok..istedet for alle de grupper i kælderen. plus at det er sværere for folk at kører med hovedet under armen inde på tanken. bare et par forslag.. og held og lykke med projektet smiley tager sgu hatten af for jer der blir ved at prøve på at få det op og kører..mon ik der kommer gang i den når sommeren nærmer sig..

• #40   13. apr 2008 jeg kommer derned 13.30...

• #42   13. apr 2008 martin vi ses kl 1330

• #44   13. apr 2008 i skriver lige hvad der sker ikke drenge....

• #45   13. apr 2008 I bliver da nød til at holde sammmen, hvis det kun er 2 der ikke kan finde ud af det.
    Jeg har været med i rigtig mange år tilbage fra 1989 på Otteruplandenvejen og senere Losseplad der var sku ikke nogle der skulle komme og lave noget lort så blev de pillet ud af bilen og sat på plads.

Mvh Claus

• #46   13. apr 2008 ha ha ha det er godt nok noget af en griner man får af jer der tror der kommer et andet sted hvor vi kan køre i fred.

nej skal vi have race på fyn igen. skal der være nogen der styre det og finder steder. samt fortæller at nu køre vi og hvor hen.

så længe der ikke er nogen der har boller nok til det kommer der ikke en skid.

og alle de krav der er DROP DET det er kun for forventa vatnisser. der ikke gider en skid af lige vel. og de køre heller ikke så drop dem.

alt det med folk friser og folk vi have 7/11 lige rundt om hjørnet og at de vil have masser af lys. jeg kan finde 20 løsninger på det på under 1 minut tag jeres slik øl vandsnot klude kondomer og hvad i ellers skal bruge med inden vi køre. lad bilen stå med p lys på og husk en lommelygte. problem løst.
    og lad os for fanden køre noget seriøst race.
    jeg ahr heller ikke set seriøst race siden jeg ikke gad stå for det mere. men nu er det f.... på tide.

• #47   13. apr 2008 hvorfor ikke bare miljo centret hvor det hele tiden har været .... og få gang i det derude ..... vi er da nogle stykker der stadig tager derud hver lørdag omkring kl 22

• #49   13. apr 2008 godt nok men når vi skriver at vi kører på tanken når det er godt vejr så kører folk
    alligevel i kælderen så det der med at bakke noget op og prøve at få det til at kører som i gamle dage er svært når folk køre i kælderen

• #50   13. apr 2008 Bent l.
    ja det skrev du godt nok, men hvad var det for et andet sted du også snakkede om???

• #52   13. apr 2008 kig det her link her http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=13573

• #53   13. apr 2008 Per Jensen F tror du at bare fordi i skriver her inde at så alle bare bukker op ha ha ha hvad med dem der ikke følger med her eks torben.
    ha ha de fleste kommer dumpende hen af ved 21 til 22 tilden ha ha nej havde i været hurtigere sidste sommer kunde i have gjort det men nej ikke nu i skal informer folk for at det kunde lade sig gøre så det kræver at i dukker op de 3 steder hvor folk holder til om lørdagen. og det kommer først til at køre hvis gør det de næste par gange men at ragne med at det bare kommer til at køre førsta lørdag den holder ikke

• #55   13. apr 2008 det siger jeg heller ikke det ikke er men nogen gange går det lige hurtigt nok
    20:30 i langeskov på lørdag ved alle det nu fordi jeg har læst det

• #56   13. apr 2008 Det er fint at du håner os peter men hvis du er så stor og dygtig hvorfor gør du så ikke noget så ikke noget for det selv??

• #57   13. apr 2008 martin I
    jeg håner jer ikke prøver at hælpe jer så rolig rolig siger bare at alt ikke ordner sig på et par dage

• #58   13. apr 2008 Så lad da vær med at skrive ha ha og he he.. virker så nedladende..

• #59   13. apr 2008 peter t:

kan sku godt huske da du stod for det ude ved fragtcentralen der blev godt nok kørt noget race smiley men hvad ver grunden til der ikke blev kørt der ude mere egentlig?? for der var godt nok kanon med parkering og det hele..
    mvh lasse

• #60   13. apr 2008 Lasse N hvor vil du hend med den høre du også til dem der bare skal læsse skylden på mig for det på fragt centralen så kom med det nu for det var en lang ræke fjolser der ikke kunde opføre sig ordenligt og ville ødelægge det for os andre og ødelagde fragt centralen Pplads som så fik politiet til at komme og smide os væk hvis du har svært ved at huske det. jeg havde ikke en skid med at gøre at vi skulle køre der. det var dem der var sammen med mig i styre gruppen der mente det var det optimale sted og der var flere stemmer for fragt centralen hvor jeg var i mod. så det må du tage med dem

• #61   13. apr 2008 kan vi ikke blive enige om at fortid er fortid og det er nu det gælder om at få noget på benene.
    der skal nye folk til men de må godt høre hvad vi gamle rotter har at sige for de ikke laver samme dumhed so os den gang. info møder er en god ting og det virker og får folk til at møde op. men det skal varsles de dage hvor vi normalt mødes til vores race altså lørdag.

og martin i ha ha var bare min tanke om hvad vi lavede af fejl den gang i starten af 2000 samme fejl tror at folk dukkede op fordi vi skrev her inde og så stod styre gruppen tilbage og de venner vi havde sendt smsér til altså 20 biler og rasten 200 biler holdte på tanken

• #62   13. apr 2008 peter t..
    tvært i mod..sys det var kanon både der og ved lindø havde godt nok ikke kørekort da det var ved fragten der kom jeg på min glade cykel hehe smiley
    men jeg sys sku det var kanon da du stod for det smiley er bare nysgærrig for hvorfor det blev stoppet der ude og ved lindø også.. altså hvorfor der kom den port op..
    lasse

• #63   13. apr 2008 ja men Lasse N der har ikke været noget seriøst race siden jeg stoppede med at stå for det da lindø lukkede for gad ikke høre på at folk svinede mig til og alle får nok på et tidspunkt og efter lindø blev jeg truet med tæv hver lørdag fordi folk mente det var min skyld og det gad jeg bare ikke høre på.
    og tak for de fine ord

• #64   13. apr 2008 ja det er sku kedeligt sådan noget.. så er der ikke meget ved det mere kan jeg godt se.. men der er nok desværre altid nogle der skal brokke sig eller ødelægge det for andre.. det er sku bar ærgeligt.. kan godt huske for bare mellen to og fire år siden der var godt gang i den ved lindø.. men der er desværre nogle der ikke kan holde nogle simple regler

• #65   13. apr 2008 ja du her ret men det kan vi alle lave om på hvis vi bare står lidt sammen så nmød lørdag i kælderen kl 21 og hjælp os med at få gang i den igen lasse

• #66   14. apr 2008 det er et rigtig godt sted i har fundet der.. hmm..

men tiden er sat til 20:30. det er også en fint sted. hvad med at alle dem der ved det her. mødes der ved 20:30.. og hvis der ikk er nok folk. køre vi en folk forbi der hvor der er folk. og fortæl dem hvor det nye sted er. .. ??

det bare min ide.. ??

• #67   14. apr 2008 QuochAnh H - Det synes jeg lyder fornuftigt. smiley

Jeg dukker op hvis jeg har en bil på det pågældene tidspunkt og hvis konen giver mig lov. smiley

• #68   14. apr 2008 Var det ikke en ide at oprette fx en hotmail, og lave en mailliste? Så kunne man supernemt og anonymt sende mails til alle hvor og hvornår der ville blive kørt, så var det bare lige at tjekke sin mail og så mødes alle samme sted?

• #69   14. apr 2008 jeg vil gerne have min mail i min bil tak sendt til min radio nej det virker ikke der er mange der ikke følger med her inde og som kun kommer om lørdagen rundkastelse af sms og info møde hvor vi mødes om lørdagen det virker det andet er bare for det er nemmere for lige dig og hvad så med de andre som også gerne vil med som vi ikke snakke med før lørdag
    kan du følge med dem der har interasse i race komme lørdag og alt andet er bare nye krav der ikke virker som i tror.

• #70   14. apr 2008 ja ok hvad med at holde fast på det gamle sted altså ude ved det miljøcenter og starte med at mødes på tanken og så trække derud når det er tid til at kører race for dem der vil

• #71   14. apr 2008 ja Claus P det ender det også med men de vil prøve nye steder og det skal da prøves. men det ender som det plejer på grund af folk er utilfredse med de faseliteter vi har der ude jeg holder på det samme men lad os se hvad det bliver til og med alle de andre ønsker folk har.

jeg tror også det ender med at vi er en gruppe der mødes som i gamle dage og køre under gamle forhold og så trækker de seriøse stille og roligt med.

men de er ikke kommet til fornuft endnu men det kommer ved næste genrationsskift

• #72   14. apr 2008 ja det er jo det peter Tdet var jo fint vejr i Lørdags og der var vi kun 3 biler på tanken gab resten var i kælderen fordi det var for koldt piv piv

• #73   14. apr 2008 ja jeg husker også for bare et par år siden der kørte vi i -13 graders frost vi var lige så håre som dem i esbjerg. men vi ahr fået for mange computer nørter der ikke kan holde til kulden

• #74   14. apr 2008 ja det er hørt og helt enig

• #75   14. apr 2008 Til Peter T. Jeg kan altså ikke lade være med at blive lidt småirriteret over dine konstante nedsablinger af alle de forslag der kommer. Folk kommer hele tiden med forslag til hovrdan man skal prøve at gøre det for at der kommer ræs på Fyn igen. Men det lader til at enten skal det foregå på din måde eller slet ingen måde.

Jeg kom med et forslag til hvordan man måske kunne få lettet på kommunikationen, så ikke rigtig fungerer, og det eneste du konkluderer, er at det ikke vil virke (har det været prøvet?), og du mener at den eneste grund til jeg foreslår det, er fordi det er det nemmeste for mig. Det eneste du opnår med den attitude, er at folk måske tænker "Fuck det, vi kører til Vejle". Og så kan alle de "seriøse", som du kalder dem, stå alene og fryse. Alle 10 mennesker.

• #76   14. apr 2008 haløj da jeg ahr svaret dig på at det har været prøvet og gav kun problemer for politiet havde kenskab til de mails og kun 10 % nåede at læse dem grunden til dit sure opstød er manglende kenskab til hvordan det virker med henhold til vores race mange af beslutningerne bliver først taget 10 min før det sker. samt tit bliver de ændret lige inden vi køre hvordan vil du så informer folk ????. jeg render ikke rundt med min com i baglommen. bare lige så du er lidt med kan høre du er opslugt i din egen verden og nej jeg vil slet ikke have det på min måde som du skribver mangel på kenskab på hvem jeg er og hvor eutral jeg er jeg tager bare et initerativ og gør noget ved det i stødet for at svine andre til og sige hvorfor sker der ikke noget og hvorfor kan det ikke blive som jeg vil have det ved siden af værtshuset eller ved pølsevognen forde jeg vi have pølser den dag. barnlige lort

men jeg her en ide du overtager her fra tak mester husk mødet på lørdag

• #77   14. apr 2008 hmm vi skal bare begynde at demonstrere, brænde biler, butikker og ting a og slås med politiet, så får vi en racerbane, li son en hvis befolkning der får hvad de peger på fordi de er nogle uopdragede snot unger... det da utrolig dem inde på borgen ikk kan se det... vi må invadere pladsen med en mass biler, dækrøg og larm hehe.. det utrolig de ikk kan se problemet...

• #78   14. apr 2008 Frederik C
    jeg kan godt forstå at de ikke kan se problemet vi lavede foreninger og samlede medlemmer og hvor mange medte sig ind af alle dem der ellers kommer og ser og køre race max 30 på fyn sløvt

hvis kun 30 er angaceret er det sku til grin og de unge i ungdomshuser var 3000 racer er bare dovne

• #79   14. apr 2008 Til Peter J. Så er der vist styr på vores lille overensstemmelse smiley Læs din PM. Hygge!

• #80   14. apr 2008 har læst og ja det er okay

• #81   15. apr 2008 Hmm.. Lige en flyvsk tanke:

Vi kunne sagtens demonstrere. Men vi bør først skrive yderligere breve til kommunen und so weiter.

Da vi så endnu en gang har erfaret at de ikke lytter, så invaderer vi flakhaven med biler og folk og stiller os der hver tirsdag og lørdag aften indtil de begynder at lytte. - Ja eller vi kunne gøre det mens politikerne sidder inde i bygningen og passer deres arbejde eller hvad det nu er de laver derinde.

- Det ville i hvert fald skabe opmærksomhed omkring vores hobby.

• #83   15. apr 2008 Tjaeh.. Lad os nu se tiden an og vente og se hvad der sker på lørdag. smiley
    - Kunne forestille mig at politiet kommer og deler en million bøder ud eller sådan ligesom dengang nede ved busserne bag ved tanken på Næsbyvej.

• #85   15. apr 2008 jo det kan man godt og vi gjorde det en gang hvor vi ivaderet politigården i nogen tid og det meste af byen. man skal bare i dag varsle at man demonstrer så det er da også en mulighed

• #86   15. apr 2008 Ja, men nu tænkte jeg hvis parkerer bilerne foran rådhuset.. Det er jo ikke en parkeringsplads.

• #87   15. apr 2008 altså når man vil demonstrere i dag skal man indsende en blanket til politiet om hvad rute man vil benytte og hvordan man ragnmed at det kommer til at foregå. og politi og kommunen kan gøre indsigelser.og fastlægge en anden rute som vi så kan eller ikke kan aksepternå og hvornår det skulle finde sted.
    politi og kommunen kan godt sige at vi ikke må i et tidspunkt ef en aller anden grund. hvis de mener der er mulighed for optøjer.men når det så er faldet på plads kan vi demonstrere

så det er da bare at smutte forbi strømerne og få indsendt den blanket

• #88   15. apr 2008 Ja, det ved jeg godt alt det der. Men tvivler på at de vil synes om at have biler på deres fine fliser mellem rådhuset og Danske Bank.

• #89   15. apr 2008 ja det få vi nok ikke lov til

Kommentér på:
Kælderen igår 12/04/08

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce