{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Ang igår d. 17... {{forumTopicSubject}}

Seriøst, hvad sker der for at folk sætte de flasker ud MIDT på parkeringspladsen... Det er fanme ikke for spidst! Man kan så sige at personerne i den blå Astra OPC kørte ind i sine egne flasker, men hvorfor i det hele taget stille dem? Læg dem dog tilbage i bilen.
Og dem der tager haveborde ud til vejen, synes jeg sg egentlig også godt kunne ta og stille dem tilbage på plads efter brug? Det er nok kun et spørgsmål om tid, før personalet bliver trætte af hver mandag at skulle slæbe de borde på plads, og derfor melder deres utilfredshed til policen, og det er der jo ingen af os der gider! smiley

Ellers tak for en fed aften, god gang i den og masser af RØG! smiley

Min bil havde smeltet højre baghjulsleje på vej derop åbenbart, så lige inden jeg kørte påmotorvejen satte den sig næsten...
600km kørsel frem og tilage i løbet af natten og formiddagen, var der blevet skfitet leje... PUHA!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang igår d. 17...
  • #1   18. maj 2008 ja det er pisse træls hvis folk sætter dåser og flasker på parkeringspladsen. hvis man så har en lav bil vælter man dem jo når man kører.

jeg har også flere gange oplevet at folk sætter deres tomme øldåser foran hjulene på biler? det er da også noget mærkeligt noget at gøre...! hehe...
    det giver ingen mening, folk skal sgu lære at tage deres affald med sig

• #2   18. maj 2008 det er bilerne man er der for så hvor ødelægge skørter, dæk og andet ved at smide flasker dåser og andet skrammel på p-pladsen! det er da logik for perlehøns(til bonderøvene der går det så er perlehøns ikke særlig kloge!!!!!).

det er ved at iritere mig helt sindsygt at folk ikke fatter at det er FARLIGT!!!! at så på banen når der bliver kørt. det er ikke så svært hvis alle går ind til siden kan alle også se hvad der sker!!!!

• #3   18. maj 2008 Ja få dog de flasker og dåser væk! Alle biler har forhelvede da et bagagerum

• #4   18. maj 2008 Det er mega flad...
    Synes også det er lidt synd for ronnie, som op til flere gange på en aften kan råbe " KOM SÅ IND TIL SIDEN "

Hvorfor kan folk ikke fat deT?

• #5   18. maj 2008 Ja min eneste kommentar, Svinderi og ligegyldighed.

Hvor er det dog træls :O(

Ellers en rigtig fed aften i går..

• #6   18. maj 2008 ja det er ufatteligt at folk ikke kan fatte,, gælder både mht flaskerne og tilskuerne langs banen...
    Ellers tak for en rigtig fin aften..det er jo fantastisk at der kommer så mange smiley

• #7   18. maj 2008 De huggede kællinger smiley *GF*

• #8   18. maj 2008 ja som der også bliver sagt, så er det jo jævnt irriterende at folk står så tæt på vejen hele stykket hen.

hvis de nu dem der står ved selve start stregen stod tæt på og så ellers folk spredte sig lidt derhen af. så kunne alle se og det ville være mere sikkert.

• #9   18. maj 2008 Håber på en sprit razzia...

• #10   18. maj 2008 Kim --> ja det kunne være det hjalp lidt...

men du ved godt de kan ikke holde sig til sprit razzia
    hvis der bliver noget razzia så bliver det med syns folk osv... som går alle bilerne efter 100%

og det er jo ikke særlig sjovt kan man sige

• #12   18. maj 2008 ja sys også det er totalt PLAT af de folk som står helt ude ved vejen...vilde sku nøding ha en supra i nakken med 100kmt....!!!!!!!!!!!

OGSÅ TIL DE IDIOTER SOM STILLER DERES FLASKER INDE VED SIDEN HVOR DER BLIVER KØRT I SKU SATME HA EN FLASKE STOPPET OP HVOR SOLEN IKK SKINER.........DA DEN LASTBIL KOM BLEV JEG NØD TIL OG TRÆKKE HELT IND TIL SIDEN...OG HVA KØRTE JEG OVER....EN FUCKING FLASKE JA......FÅ DOG DET LORT VÆK.......!!!!!!!!

MEEN ellers FED aften må jeg sige....!!!!!

Kommentér på:
Ang igår d. 17...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce