{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Kom ind i kampen!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Lige et surt opstød fra mig

Synes det er sygt at folk ikke kan rette sig efter de få regler der er om lørdagen.....

det ligner jo ikke noget at ronnie bruger alt sin tid på at
få/lave så gode forhold for os der kommer til vejle
også er der en masse personer der ikke fatter at overholde de regler der er bla.
At folk ikk fatter at stå på græsset. de skal absolut bare gå ud på vejen så kørene både skal holde øje med vejen og der ikke er en spasser der bare vader ud på vejen

Og folk må sku repektere når ronnie siger noget til dem og rette sig efter det
istedet for som igår, hvor der står en flok er anden herkomst og spiller pop smarte og sviner ham til når han siger noget men der er jo også nogle af danskerne der heller ikke fatter det, der sad også nogle piger i vej kanten med føderne på vejen... hvis de vil sidde ned må de sku blive hjemme eller blive i bilerne....

Også lige til sidst hvorfor er det folk ikke kan finde ud af gå de 2 meter hen til en af de skraldespande/poser der er beregnet til det jeres mødre kommer forhelved ikke og rydder op efter jer vi kan jo godt tænke lidt selv i sidst ende går det jo ud over jer selv når der intet sted er at køre lige som i odense f.eks.

og lige til sidst...
Tak for en fed aften igår.......

MVH Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom ind i kampen!!!!!!
  • #1   1. jun 2008 ENIG kunne ikk have sagt det bedre selv

• #2   1. jun 2008 Ja jeg kan da så lige tilføje at det er mega latterligt at sådan en idiot i en vis BMW skal lave hjulspind og "donuts" imellem de biler der holder på p-pladsen.. det flyver jo rundt med sten osv.. var mange der var mega sure.. ligner sgu heller ik noget.. vi er jo nogen der passer på vores biler.. og udover det vil firmaerne jo heller ik ha vi er der hvis vi ødelægger deres p-plads........!!!!

• #3   1. jun 2008 ja det lignede også en svinesti bagefter med smidte dåser og flasker...

utroligt at folk ikke kan tage deres lort med sig

• #4   1. jun 2008 enig!!!!

• #5   1. jun 2008 ENIG for det går ud over ronni og i sidet enden os andre for til sidet gider ronni og de andre ikk mere og så er der ikk rigtgit noget mere og vi er nogen der kører langt for og ha en hyggelige aften

• #7   2. jun 2008 Hvis folk skal opføre sig sådan. Så det jo ikke andet for, end bar stoppe alt race den aften, så der overhovede ikke bliver kørt mere den aften. Folk kommer jo for at se race. Og hvis de ikke kan indordne sig efter reglerne, må vi ta det fra dem, de kommer efter!

• #9   2. jun 2008 de få spassere der ikke kan opføre sig ordenligt,
    skal bare smides af h til!!!! det er ikke, os der opføre os pænt, der skal "straffes", fordi de alternativt pikmenterede ikke kan finde ud af hvordan man opføre sig.

dette skulle ikke opfattes som en rasitisk bemærkning men det er myndiget den grupering af indvandre der stod i højre side, ca 6-10meter oppe af banen der svarede igen nå de fik afvide de skulle gå til siden, skubbede henanden ud på banen og stod ude på banen

• #10   2. jun 2008 Jeg er helt enig, det er dybt frustrerende at folk hverken kan holde sig væk fra banen, eller rydde affald op efter sig.. Hvad er der galt med at putte det i lommerne, hvis man ikke gider gå hen til en skraldepose? Så kan man smide det af derhjemme... Og dem der ikke kan holde sig bag "linjerne" har de et ønske om at blive kørt ned af bilerne?? Noget tyder jo efterhånden på det, desværre... Jeg ville da blive ked af det, hvis alt det sjove stopper, fordi nogen ikke kan indordne sig..

Det kunne måske være en mulighed, at dele diverse "regler" ud, ved Bilka som Mike siger, selvom det ikke burde være nødvendigt, da det er logik for perlehøns.

Men der er jo altid nogle der ødelægger det for os andre.. =(

• #11   2. jun 2008 synd der altid er enkelte fjolser der ødelægger det for de mange !!!

• #12   2. jun 2008 ræset blev også stoppet pga de kommentar folk have til det vi sagde til dem, og der var en som gik hen og snakked med dem og hjalp os.

Og ham med bmw syns jeg personlig selv at han burde selv stå til regnskab for det han lavet på p pladsen og det ville jo være nem at give firmaet hans nr plade for så kan de jo selv bestemme om de vil gøre noget ved det eller ikke. og ved at der er nogen som tog hans nr.

• #13   2. jun 2008 helt enig med det der bliver bragt op i dette inlæg folk skal sku opføre sig ordenligt. meget få personer kan ødelægge det for alle andre.

• #14   2. jun 2008 Hvad med dem for 14 dage siden som slingrede ned af banen? Fatter ikke at der ikke blev gjort noget ved dem, de kørte flere gange, også nogle udenlandsk herkomst desværre, træls de skal ødelægge det for hinanden da jeg ellers synes de har opført sig pænt smiley

• #15   2. jun 2008 Dan The Man --> ja fuck han var psyko...

hvad sker der så lige? så fyrer han den bare af igennem start området. han var da lige ved at ramme en af gutterne der stod og snakkede med Ronnie!

det så lidt vildt ud.

nå men dem som ødelagde det lidt (i ved hvem! hehe) de smuttede da alle sammen da der blev råbt "politi!!!"
    hehe!! så kunne vi andre da stå stille og roligt og kigge videre.

• #16   2. jun 2008 Det er fint nok med de skraldeposer men et stativ ville gøre underværker vil jeg tro! .. er næsten 100% hehe .. Det der med folk ska buk sig og smide i og ligge posen igen .. det er nok der den hænger tror jeg hehe .. smiley

• #17   2. jun 2008 Find på alternativer.. Eks så jeg nogen alm bære poser var klasket op på nogen af træerne. det var sku en god idé egentlig heh.. Strips til lygtepælene ?

• #18   2. jun 2008 Jamen ja ... Men jeg siger bare.. tror folk bruger dem mere hvis de hænger klar og man faktisk næsten kan kast det i dem .. ja jeg ville da os være negativ hvis min indkørsel flød med lort ...

• #19   2. jun 2008 øhh... jeg bliver vel nød til at kommentere det hele...
    Punkt 1. de unge drenge... lad os nu se om de ikke finder på noget andet på deres lørdage aftener... nok sagt der...
    punkt 2. BMW klovnen... SPASSER NAR!!!
    punkt 3. oprydning... ja... gør det selv... selv (tak)
    punkt 4. strips i sække! folk river dem ned !
    punkt 5. Lancer... øhh... kør ordentligt
    punkt 6. Politi... dem der ikke er pisse bange for politiet... BLIV DA... til de kommer... selv de "sjove" corolaer bliver... de burde sku da ellers være de første der var væk...!!!
    punkt 7. Nul ræs næste weekend... ikke med mig som formand i hvertfald...!!!
    Det må være kommentare nok!!! :-()

• #20   2. jun 2008 ENIG! Og Christina han var da bare en nar! Fuck jeg blev hidsig da jeg så sporene lige forbi kennys og min bil. Var ikke engang en meter mellem bilerne og hans dækspor!!

• #21   3. jun 2008 ses vi til dhp ronni?

• #22   3. jun 2008 til jeres orintering vil jeg gerne lige fortælle at vi holdte et par stykker oppe ved bilka og snakkede da alle andre var kørt.. vi nåede ikke engang ind på parkerings pladsen før politiet kørte efter os. de sagde at der var blevet ringet efter dem pga at folk havde kørt rådent , og lavet sorte spor på bilka s parkerings plads, derfor kom de den aften forbi. de ledte efter den bil som havde gjort det......

han sagde også ham betjenten at så længe der ikke blev kørt rådent og uansvarligt så ville de ikke gøre noget ved det, men når folk først begynder og klage over at deres parkerings pladser ligner lort så kan jeg godt forstå at de kommer..

kan folk ikke bare lade vær med at lave hjulspænd på bilka s parkerings plads , så tror jeg vi får lov at være i fred ???????????????????

Lyder som om at i havde en hyggelig aften, smiley vi gad bare ikke lige ræs den aften hehe smiley

• #23   3. jun 2008 Ah hva! Er det ikke race i weekenden! Fuck hvor røv, hva sker der så?

• #24   3. jun 2008 DHB i vandel !!!!!!!!!!

• #26   3. jun 2008 corsa driver vi er nogen stykker der tager til vejle aligevel der skal nok være et eller andet

• #27   3. jun 2008 Jakob og Merete --> jep det er noget svineri

lige da vi satte os ind i bilen for at køre væk fra Bilka, tændte vi for scanneren. og der gik et opkald ud til en patrulje som skulle skynde sig til Bilka fordi citat: "et utal af unge mennesker, der ligger op til dørtræk/ræs"

sådan sagde de. der blev også sagt at anmelder var en ansat i Bilka.

men jeg syntes da at folk kørte pænt nok ved bilka? der var da ingen ballade ellers...

• #28   3. jun 2008 Ja thomas
    Man dropper da ikke vejle bare fordi der er dhb.....
    vejle frem for alt...heh

• #29   3. jun 2008 hmm... er stemningen der for ræs i vejle..,. Griner...
    og der er nogen idioter som ikke respektere at vi låner en offentlig p-plads... så ender de bare med at spærre den af... !!!
    Nul hjulspind på Bilka's P.Pladser venligst

• #30   3. jun 2008 ronnie det er der altid.......

• #31   3. jun 2008 Det gas. SES til DHB!!!! :0)

• #32   5. jun 2008 jeg har snakket med nogen af drengene og desværre ingen ræs af "os" i Vejle denne weekend...! sorry til dem der ikke er til DHB hele weekenden

Kommentér på:
Kom ind i kampen!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce