{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

tilpasning {{forumTopicSubject}}

hey er lige gået igang med at i standsætte min nx´er. har bestilt en kofanger som kommer om ikke så længe. har ikke set den på nogle andre nx´er. ville derfor hører om nogle af jer ved noget om denne kofanger om den er svær at mont. her er et billed af den. har derudover også tænkt mig at lave nogle andre lygter til den kunne forestille mig det ikke er så nemt
http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=39_223&products_id=9111


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilpasning
  • #2   3. jun 2008 Jeg er helt sikker på at den kun passer til en 2.0 GTI.. Ej gaz, har selv kigget på det og regner med at bestille det når jeg kommer hjem fra afghanistan. Men giv et prej når du får det sat på.. Er det kun forkofangeren du har tænkt dig at sætte på?

  • #3   4. jun 2008 har sat på siderne og bagi. eller det er fra et andet sæt men kan se at siderne er det samme så regner med det flugter rimelig godt. men jo det skal jeg nok. Satser på at bruge god tid på det så det bliver pærfekt smiley for min gamle kofanger sad ikke helt rigtig

  • #4   23. nov 2008 Så nu er der begyndt at ske nogle ting. Har lagt billeder ind. mangler dog stadig at få den malet så hvis der var nogle som kender en god og billig maler måtte de godt sige til der er også komme isolering i andre lygter og dobbelt udstødning. så begynder at blive meget godt smiley


  • #5   13. apr 2009 Så er min bil endelig blevet sat i stand syntes selv det er blevet meget godt men kig evt på min profil og sig hvad i syntes.

Kommentér på:
tilpasning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce