{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

sidespejle med blink {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg er ved at spartle lidt på nogle spejle med blink, som jeg skal have på min bil, mit spørgsmål er så hvordan ledningerne egentlig ligger, og hvordan og hvorledes jeg skal bære mig ad med at få dem fra skærmene og op i spejlene, om der skal ekstra ledning til osv....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidespejle med blink
  • #2   15. jul 2008 hmm må prøve at se hvad jeg kan finde ud af, har ikke rigtig rodet med sådan noget før, men vil hellere selv prøve før jeg lader andre gøre det smiley

  • #4   15. jul 2008 Ledningen er let nok at få fat i - du hiver inderskærmen ud foran, så er det lige til at komme til stikket - så kan du jo samtidig pille de org. blink ud, og få svejst en plade i og malet over (så vidt jeg husker så skulle du alligevel have omlakeret bilen? - dog, det er måske bedre og lettere bare at købe en skærm uden hul til blink...).

    Så kommer problemet bare om du kan komme til at trække de ledninger ind gennem multistikket ud til døren - på nogle 306'ere (som min) er multistikket "forseglet" på bagsiden med plastic der er smeltet ned, så man ikke kan komme til.


  • #5   22. jul 2008 det er ganask enkelt jeg har det på min egen... jeg har brugt de ledninger som går til varmen i spejlene, du skal bare finde dem edt er meget enkelt... jeg har også trukket højtaler ind i døren og der var der 3 stik i stikket som ikk bliver brugt, det er bare at finde dem... det yager en lille dags tid for begge døre...

Kommentér på:
sidespejle med blink

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce