{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klare sideblink & tågelygter
  • #1   22. jul 2008 http://www.sharkracing.com/acecart/bin/shop.cgi?action=list&cate=010900000 - Klare sideblink, men med forsendelse osv tror jeg næsten du kan få dem ved Hyundai til den samme pris..
    Jeg har endnu ikke set andre tågelys glas til bagpå endnu og har set en del sider med udstyr efterhånden.. Tror du er nødt til at købe dem du kan lide og så igang med lidt glasfiber og spartel på bagkofangeren og få dem tilpasset.
    Jeg har droppet de bagerste tågelys bagpå efter jeg har fået monteret ny bagkofanger, bruger knappen til at styrer neonlyset under bilen istedet for smiley

• #2   22. jul 2008 Derinde kan jeg kun se de foreste sideblink, jeg tlnker på dem der sidder på skærmen som er orange.. smiley

• #3   22. jul 2008 Aaah smiley De kan fåes ved Hyundai til en fair pris, mener det er accent's sideblink de sælger, akkurat de samme nemlig..

• #4   22. jul 2008 okay, lækkert.. smiley ved du hvad de koster?

• #5   22. jul 2008 Kan ikke huske hva jeg gav for mine.. Har endda også smidt dem ud for har fået blinklys sat op i sidespejldene istedet for smiley

• #6   22. jul 2008 ej forhelvede smiley du kan da ikke smide dem ud smiley så må jeg jo ud forbi hyundai hvidovre imorgen og høre dem ad..

Hvornår bliver din bil egentlig færdig? den har da været igang i meget lang tid.. smiley

• #7   22. jul 2008 Hehe de kostede næsten ingenting, vi snakker under 200kr så vidt jeg husker og får jo ikke brug for dem igen? smiley

Well den har kun været igang i 4mdr egentlig.. Det første år gik med en amatør af en maler der "skulle" have lavet den og tilmed endte med at stjæle/udøve hærværk på den, Det tog så politiet 7mdr'er at lukke den sag hvor jeg ikke måtte rører bilen desværre! smiley
    Så brugte Tryg knap 1 mdr mere på at gøre skaden op..
    Derefter blev den kørt op til pladebixen men som han havde sagt kunne han hurtigst se på den til Januar der, der gik så indtil Marts før han begyndte at kigge på den.. Så det har ikke varet så længe smiley Men projektet er derimod også blevet udvidet en del siden jeg "bare" skulle have et bodkykit på smiley
    Den skulle gerne nå at komme på vejen i år inden sommeren er hel slut da.. Det rykker lidt ved tidsplanen når både ejeren af pladebixen og jeg begge er perfektionister med stort P smiley

• #8   9. aug 2008 Nu har jeg snakket med hyundai og de var ikke sikre på hvad for nogle der ville passe på min bil, er det en af jer der kan huske præcis hvad model og årgang det var fra?

• #9   26. aug 2008 Der er ingen hyundai forhandlere der ved hvad årgang det er fra.. er der nogle af jer der kan huske det?

• #10   26. aug 2008 Jeg fik mine ved reserveldels gutten ved Als Motor i Sønderborg, han ved det sikkert endnu - Søg efter dem på google så finder du sikkert et telefonnummer til dem så de kan sende det til dig.

Men har du prøvet at kigge på autodatalager? Kunne være der var nogen der havde en coupe stående med klare sideblink.. smiley

• #11   26. aug 2008 Nu har jeg søgt på autodatalager, og der var ikke nogle med hvide sideblink..
    Har også ringet til als motor i sønderborg, og det ved heller ikke noget.. ligesom alle andre hyundai forhandlere smiley

• #12   26. aug 2008 Fedt at de siger de ikke ved noget når de solgte mig et sæt der passede over på min coupe for knap 3år siden... Latterligt!
    Hvad hed den reservedels ansvarlige du fik fat i ved dem?

Det er enten accent modellen 1999-2001 eller Sonata modellen 1999-2001 som passer af hvad jeg husker..
    Er ret sikker på de ikke var fra den udgået Elantra model. Men de må da også kunne SE hvordan formen på de forskellige blink er og derfra se om de passer.. Kan ikke passe kunderne skal tænke for dem!
    Ethvert autoriseret hyundai værksted har tegninger over ALLE stumper på alle modellerne, så de dovne røvhuller ved dit lokale værksted må bare lige bruge 5min på at se på de forskellige modellers blinklys og så kunne sige det! Ufattelig service..

• #13   27. aug 2008 Jeg fik nogle sonata blink, jeg ved ikke fra hvad årgang, men de passede ikke.. så jeg var nede og snakke med dem igen og fortælle dem at det måske var fra accent modellen 1999-2001 eller Sonata modellen 1999-2001, men de er alle gule siger de..

Så nu ville han lige tjekke om han kunne finde nogle til en nyere coupe og se om de passer.. men det tvivler jeg på..

• #14   27. aug 2008 Ja de passer ikke dem til den nye coupe, har hjulpet en kammerat med at skille fronten af på sådan en nemlig, så skal du lave hullet lidt om hvert fald, men det kunne jo så også være en løsning hvis det er..

Ja originalt er de gule ja, men de klare er også "ekstra udstyr" såmænd, fik jeg hvert fald at vide dengang jeg fik mine. Utroligt det skal være så svært hva smiley
    Alternativt må du søge på nettet, evt på ebay efter dem.

• #15   27. aug 2008 Dem var fik med til at prøve var sådan nogle seks kantede nogle.. og de passede ikke, og at lave hullet om syntes jeg er lige i overkanten hvis man kan få nogle der skulle passe lige på smiley

Men ja jeg må prøve at søge lidt rundt.. for hyundai kan åbenbart ikke finde ud af det..

Kommentér på:
klare sideblink & tågelygter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce