{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med at male bilen?
  • #1   25. jul 2008 med mindre det skal være et knap så kønt banejern, så få den autolakket... jeg har selv sprayet min sidste gang den røg i hegnet (efter MANGE dages slibning og spartling) og selvom det var i proff kabine med hele pivtøjet. så blev det altså ikke noget jeg vil være bekendt at køre rundt og vise frem....

• #2   25. jul 2008 Morten J
    Min plan var nu "bare" at male den i hvid eller grå. Det er jo lette farver at have med at gøre i forhold til en metallic farve som den jeg har billeder af i mit fotoalbum.
    Jeg vil IKKE tage et lån pga. sådan noget... Så det bliver en opsparing ved siden af opsparingen til indregistreringen samt alt det andet...

.ortega .
    Ja, okay... Så må jeg vel smide en god håndfuld penge efter det... Det er bare ikke noget jeg er glad for...

• #3   25. jul 2008 det kan lade sig gøre at gøre det selv.. det krever bare en del... og met et ordentligt sted at gøre det..

ville os godt selv male min.. mangler bare stedet at gøre det... altid det sværeste at finde..

Ortega.. hehe ja så godt din lakering til dit åben hus.. hehe.. lidt for hurtig eller måsk sku man sige langsom på hænderne med malersprøjten i hånden. hehe

• #4   25. jul 2008 Mogens J
    Ja, det er jo det. Nu har jeg mulighed for at boltre mig i en lade (den kan ses i et af mine fotoalbums)

Og der er der også mulighed for at lave et støvfrit rum hvis det skulle være...

• #5   25. jul 2008 ja har set den lade.. .men det koster aligevel noget at bygge et sådan et rum..

• #6   25. jul 2008 Mogens J
    Ahh... En håndfuld planker og noget plastic.. Det er jo en god start. Og det meste ligger der allerede. Samt der er en 500l eller en 800l kompressor. Så det burde ikke være et problem.

• #7   25. jul 2008 Find evt en der maler sort. Hvis du selv laver lidt forarbejde, så er det ikke særlig dyrt, og hvis du os selv kommer med malingen. Så er de kun timeløn til maleren og nogle skummere.

• #8   25. jul 2008 En håndfuld planker og noget plastic :D!

Ja du har MALER HJERNE :D.... hehe og det er nok også lige sagen at lave gennemtræk derinde, helt sikkert der ikke kommer støv ;)!

Kommentér på:
Erfaringer med at male bilen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce