{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

EVT. salg af min carina...... {{forumTopicSubject}}

Hej alle, går med tanken om at sælge min carina, da den bare står.. bilen er 90% færdig... det er kun små ting der mangler..!! bilen har en bygge pris intil videre på 190000kr.. og jeg har lavet alt selv stortset, bilen er malet over alt, alt nyt el. renovret, bare for at nævne lidt udstyr.. 18RG 2,0 motor, der er rullet til 158,6hk. på bagtøjet..! totalrenoveret..!! komplet k-sport gevind undervogn, med camper justering og hårdheds justering, 330mm bremser med 4 stempel kablibre, fuld justerbart bagtøj, m- stål bøsninger/gevindjusterbart osv..ja alt er nyt på denne, har arbejdet på den igennem 4 år nu, og der er stædig mere jeg kunne tænke mig at smide på den, men det hele koster jo..!! BIL: TOYOTA CARINA FRA 79` 2 DØRS CUOPE, NOK DEN ENESTE SLAGS I MILES OMKREDS, har ikke kunne google modelen, den kommer kun i 4 dørs, så den er ihvertfald sjælden, det er helt sikkert.. så hvis du vil ha noget som andre ik har, så kom og se bilen og gi et bud, kunne være det bliv din..!! se billeder i min profil, der er div. fotoalbum også


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EVT. salg af min carina......
  • #1   30. jul 2008 den må du da ikke sælge, den er bare lækker, og som du selv siger ,jeg har sgu heller ikke set en magen til nogen sinde, så den er sgu lidt svær at sætte en pris på .

    for et par år siden var vi på et museum i tyskland som en gammel toyota forhandler havde startet efter han lukkede hans forretning , han havde ALT i corolla, crown og camry og ville til at udvide hans samling med carina, det var nok den fedeste dag jeg har haft på ferie. men prøv da at sætte den på ebay,det er helt sikkert en samlers drøm det der.


Kommentér på:
EVT. salg af min carina......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce