{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

hjælp til lidt forstærker {{forumTopicSubject}}

hej jeg står og vil gerne købe en pioneer TS-W3001D4 sub men hvor mange watt rms skal jeg smide i den der står den er på

Maximum input power 3.000 W

Nominal input power 1.000 W

men hvor mange watt rms vil i mene der skal smides i der er måske nogen der har denn sub hvor meget smider i efter den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til lidt forstærker
  • #1   3. aug 2008 Du skal slet ikke smide anlæg i de nye PEUGEOT´er med CAN CAN net da du forstyrre canbussignalet hvilket gåt ud over de andre komponenter i nettet. Når du montere ekstra ting som xenon, bass, forstærker og andre ting der kræver høj strøm og spænding kommer du til at andre på signalbilledet på canbusnettet.. Det er svært af forklare, men jeg vil ikke andbefale det..

    Vi har før set hos hos (C. A. Larsen Automobiler) at ved montering af Xenon kits har det medført at højre viskermotor brænder af så den står og kører efter tænding er taget af..

    OG GARANTIEN DÆKKER IKKE!!!!

    Så et godt råd, pas på, lær og lev med den fantastiske lyd der er i de nye PEUGEOET´er eller køb en ældre model uden CAN CAN..

    Stefan


  • #2   3. aug 2008 nu har jeg kørt med anlæg de sidste 3-4 måneder og der er endnu ikke sket noget ved det så tør godt a tage chancen..

  • #3   3. aug 2008 Fair nok.. Det skal du skam også helt selv bestemme..

    Siger bare at en forstærker kan bare godt sende spidsninger på cannettet.. Og det er de spidsninger der ryger videre til de andre komponenter på cannettet..



  • #4   3. aug 2008 hehe ja men hvis der endelig sker noget kender jeg jo en dygtig peugeot mekaniker ;P

  • #5   3. aug 2008 vil også som stefan er inde på, gøre lidt opmærksom på det - men, du kan jo selvfølgelig forbedre dine egen odds ved at trække både forstærkere og HU uden om bilens system, og sørge for at dine kabler er godt overdimensionerede - samt selvfølgelig en god hurtig kondensator til forstærkeren.

    Derudover, de 1000W er nok dem du skal gå efter, dog deder nominelle watt er noget sjovt noget - men, har du en forstærker der kan knalde 3-500 watt rms af sig konstant, så er du ikke helt galt på den.


Kommentér på:
hjælp til lidt forstærker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce