{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Motor skifte {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg overvejer at købe et nissan sunny Gti-R frontcut. det er så menningen at jeg hvil putte motoren over i min 100nx og hvad der dertil hører. Er det et projekt der er lige til at gå til eller vil det være en dødsdom fra starten? Hvad skal jeg tage særligt hensyn til?

Håber i kan give mig nogle gode svar

Mvh Tobias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor skifte
  • #1   4. okt 2008 det er skam et udemærket projekt det er præsis det samme jeg har gjort med min sunny og den kører super godt..

du skal bruge motorledningsnettet fra 100nx og styreboksen fra gti-r modellen dog skal der laves lidt om på ledningsnettet inden det dur

• #2   4. okt 2008 Hvad med ophæg og gearkasse? skal jeg bruge den gearkasse der sidder på min bil nu eller?

• #3   4. okt 2008 her er hvad ronni skrev til mig, om hans Almera GTI-r projekt.
    Det er ikke bare lige til og smide i.

Hej det kommer jo an på hvor fingersnil man er :o) Men der er meget arbejde i det. Motorophængene passer men så er det også slut. Der er ikke noget af ledningsnettet der passer, Så det har jeg selv lavet, en ledning af gangen. Men ledningsnettet er nok det værste syntes jeg. Men der er mange andre ting / krumtap / midterleje til højre drivaksel / vandslanger / gaskabel / Det er lige nogle af tingene. Men du skal købe et front cut så, det gjorde jeg. For der er mange ting du skal bruge, som du så kan tage derfra. Og så kan man også se hvordan det skal være. Min er også fra en højre styret, Det er ikke så galt, små ting. Men jeg har aldrig fortrudt det, den kører bare altid. Jeg har ikke haft nogen problemer med den, og jeg har nu kørt 60000 km med den motor. Den kører jo med orginal motorstyring. Så held og lykke med det, hvis du tager springet.

• #4   9. okt 2008 jeg kan lave ledningsnettet på et par timer...!!! det er ikke så stort et projekt motoren passer på gearkassen og derved passer trækaksler osv også fra DE modellen

• #5   27. feb 2009 motorophængene passer ikke der skal du flytte dem med over fre de motoren ellers får du aldrig motoren i havde nemlig selv det problem.

Kommentér på:
Motor skifte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce