Check Engine {{forumTopicSubject}}
Hejsa er der nogen der kan hjæjp mig???
Var ude at køre i min dejlige bil i går på motorvejen, lige pludselig begyndte den at ikke rigtig at kunne trække sig selv, jeg køret af motorvejen og den begyndte lige så stille at hoppe når jeg ville give den gas..
Men så hoppet Check Engine op i instrumentbrættet og lyset??? Og nu lyser den hele tiden, så tør slet ikke kører i den, da der står i instruktionsbogen jeg skal køre den på værksted..
Nogen der ved hvad der kan være galt??
Det er ikke genarator, da det tjekket tophjælp da de hentet mig, og jeg har lige fået helt ny bezinpumpe på da den anden var brændt af, tændrørene er også lige skiftet,
Skal lige siges at alt delene er orginale som lige er blevet sat i, det er jo det der er dyrt ved mitsubishi, men det viste jeg jo og er villig til at betale..
Men ved ikke lige helt var der sker for min dejlige bil nu.
Håber nogen har lidt forstand da jeg ikke selv ved hvad der er galt..
Den skal godt nok på værksted til Mitsubishi på mandag, men det var da rart hvis nogen kunne hjælpe mig så den kan undgå at komme af sted..
Har sgu lige brugt en herregård på den, men laves det skal den sgu, da den er sådan en dejlig bil og velholdt...
Håber der er nogen der har en ide om hvad det kan være???
På forhold tak
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 4 Svar: 11
Så kan det være din Map sensor der laver et stunt.
Ellers kan det være din lamda sonde der kan være defekt eller et hul i din udstødning før lamda sonden.
Check dit stik til den også kan måske være der.
Men prøv også lige at tage stømmen fra den og på igen.
Hvis du da er 100% sikker på dig el system på den at generator og batteri er ok og at du har en god stel forbindelse.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 8
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 56
sep 2007
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.379
Men hvordan kan tanken være skyld i at den hakker og ikke kan køre? Er hullet i bunden af tanken så benzinen bare ryger ud?
For jeg har da hul i min tank og den kørte da fint med det.
sep 2007
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.379
Nu ved jeg ikke med din model men det er fandme en vild pris..
apr 2008
Men ja.. Ellers er løsningen at du konstant dræner filteret for vand
Det orker man bare ikke - så ring rundt til forskellige ophuggere.
sep 2007
Nå har vist fundet en brugt tank, skal se på den i weekenden, så krydser finger for det er en orginal tank, men det sagde sælger, så nu får vi at se.. Men jeg bliver nød til at købe hele bilen, men så har jeg jo til reservedele Skal heldigvis ikke give så meget for bil :-)..
apr 2008
sep 2007
Check Engine
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside