{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Kilerem problem VB {{forumTopicSubject}}

Den kære Vectra B 1.7 Td er løbet ind i problemer. Og håber nogen herinde kan hjælpe:)

For et halvt år siden begyndte kileremmen at glide og man kunne høre at den gled på Vectra'en, så den røg til en bekendt mekaniker der skulle skifte den. I samme omgang skiftede han osse en af remskiverne et sted ved den (Aner ikke hvilken) da han sagde den var kaput.

MEN..

Siden har den efter kun godt 100 km kørsel begyndt at glide igen, det kan ikke høres, kun ses på rpm tælleren der ikke følger med op altid, og til sidst når det bliver helt skidt ligger den bare stille på 500rpm og bilen vil efter nogle få ganges start ikke kunne starte længere, da den ikke lader nok strøm.

Indtil nu ahr det kostet 3 kileremme, nogen der ved hvad det kan være? er ved at være rimelig træt af at undvære bilen, da den er forholdvis dejlig og lun om morgenen til arbejde i tiden smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kilerem problem VB
  • #1   2. nov 2008 hvad glider remmen på ud over generatoren???
    umidelbart vil jeg tro din generator er død i lejerne da den som jeg kan læse det ikke kører med remmen rundt.

Daniel

• #2   2. nov 2008 Er ikke så kanon meget inde i det, men umiddelbart tror jeg kun remmen trækker generatoren.

Ham mekanikeren nævnte nemlig osse sidst at det kunne være den der var ved at være færdig, men nu ville han lige prøve en sidste gang.

Men ville lige høre herinde, om der var andre der havde prøvet det.

Mange tak for hjælpen:)
    - Hvis andre ved noget, skal i bare skrive.

• #3   3. nov 2008 hvis han ikke kan konstatere fejlen og bare skifter remmen ville jeg overveje MEGET stærkt at finde en anden mekanikker!!!!

Daniel

Kommentér på:
Kilerem problem VB

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce