Carina'en dør måske {{forumTopicSubject}}
For jer som nu ikke ved det, vil jeg sige at jeg d. 17/11/08
Kørte hjem fra Århus teknisk skole, foran mig var en sølvgrå toyota Corolla. Da vi kom rundt om et sving accelerede Corolla'en så ledes gjorde jeg, da Corolla'en til min forskrækkelse pludselig blokkede alle bremser, da var det forsent for mig og stoppe, jeg bremsede og hev i håndbremsen, Corolla'en fortsatte ind I en Golf 2'er og jeg ind I Corolla'en.. Min Carina har fået smadret højre for lygt, for kofanger er komplet død, køler hjælmen er smadret, venstre lygt er skubbet ud af position, dørene går på caroseriet, og cabine lyset lyser hele tiden, hvilket kan betyde at vangen er skæv. Så måske er min Carina total skadet. Det vidste sig senere at føreren af Corolla'en var en 18 årig pige som lige har bestået...... Hold nu fast.. Terori prøven. Kvinden havde ikke engang kørekort. Hun accelerede mod en stille stående trafik, og forusagede at jeg som bagerste kører også accellerede. Men jeg ved.. Afstand, afstand, afstand. Sket er sket, og nu må vi se om den er hel død.
Ps. Den kørte hele vejen hjem med 140 uden og blive varm, så morteren har det fint ^^
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 8
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.212
Lidt træls..
Men dum tøs da :-s
okt 2005
Følger: 240 Følgere: 268 Biler: 6 Emner: 163 Svar: 1.117
jun 2008
jun 2008
Carina'en dør måske
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside