{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blåt lys
  • #1   2. dec 2008 Jep det kan godt lade sig gøre, men det tager lang tid, har fået lavet det i min Polo, det var en kammerat der monteret det i min, og det ser pisse godt..

  • #2   2. dec 2008 Okay så du ved ikk præcis hva der blev gjort for der kom blåt lys i det digitale?

  • #3   2. dec 2008 Jo, for jeg gjort til.. Der er moneret grønne dioder fra ny af, og de skal bare udsk til blå dioder.. smiley I stort set det hele, men det tager lang tid, meget lang tid..

  • #5   2. dec 2008 det er så pisse nemt at det er til at tude over hvis det ikk er smd-dioder der sidder i dit spedometer.

    hvis det er små pærer køber du simpelthen bare nogen gode blå dioder og de kan købes med fatning und alles på dioder.dk og så piller du den grønne folie ud og voila... blå lys... se min Polo.

    Hvis det er smd-dioder hvilket jeg ikke tror det er i din 96èr Polo så er det en helt anden operation og ikke noget jeg vil anbefale dig at gå i gang med, med mindre du er ferm med en loddekolbe.


  • #6   2. dec 2008 Hehe... brian vi er jo stort set enige du var bare hurtigere... men man skal dog ikke lodde noget som helst hvis det er den gamle model som i G3.

  • #8   2. dec 2008 Ja men Martin Z`s Polo er fra 96 og der har jeg endnu ALDRIG set smd, men man skal aldrig sige aldrig...

    MARTIN skild lortet ad... det er nemt at se... hvis det er pærer skal de bare drejes en halv omgang med en spidstang.


  • #9   3. dec 2008 Hey jeg har lige lavet det om i min 98 6n.
    Jeg var så træt af det kedelige grønne lys

    Så nu er der røde visere hvide tal og blåt lys i digital urene. Det ser monster godt ud. Da jeg alligevel var i gang ændret jeg visere stillingen til at starte kl 12. Samt skiftet skiverne så speedo nu går til 260 kmt/h

    Det er ikke så nemt på den model instrument da der er smd dioder i og der måtte jeg i byen og have hjælp af min bror. Viserene måtte jeg også skifte til et par der var røde.
    Så har jeg værte igang med resten af instrumenterne udskiftning til dioder over hele linjen.

    Så nu er der rødt lys i:
    Varme apperat
    Sæde varme
    El vinduer
    El spejl justering
    Lyskontakt
    El bagrude

    Jeg kan kun sige at det gider jeg godt nok ikke gøre en gang til. For det er bare et pille arbejde. Men er super glad for at det nu er ændret. smiley


  • #10   3. dec 2008 jeg siger mange tak for alle svarende og WUMSE jeg skiller lortet ad og finder ud af det men mange tak endnu engang til alle.

    Bare et sidste sidder pærern inde bag noget af plastiket skidtet eller skal bagplasden lige afmonteres?


Kommentér på:
Blåt lys

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce