1.079 visninger
|
Oprettet:
Blåt lys {{forumTopicSubject}}
Hey polo venner.
Jeg har et lille spørgsmål, når nu man gerne vil have blåt lys i sin polo 6n's digitale km tæller og ur plus i kontakter og sådan hva gør man så og kan det lade sig gøre.?
På for hånd tak.
MvH Martin Z
jun 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 359
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 98
jun 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 359
jun 2005
Følger: 70 Følgere: 68 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 330
hvis det er små pærer køber du simpelthen bare nogen gode blå dioder og de kan købes med fatning und alles på dioder.dk og så piller du den grønne folie ud og voila... blå lys... se min Polo.
Hvis det er smd-dioder hvilket jeg ikke tror det er i din 96èr Polo så er det en helt anden operation og ikke noget jeg vil anbefale dig at gå i gang med, med mindre du er ferm med en loddekolbe.
jun 2005
jun 2005
MARTIN skild lortet ad... det er nemt at se... hvis det er pærer skal de bare drejes en halv omgang med en spidstang.
jun 2007
Følger: 113 Følgere: 118 Biler: 5 Emner: 19 Svar: 116
Jeg var så træt af det kedelige grønne lys
Så nu er der røde visere hvide tal og blåt lys i digital urene. Det ser monster godt ud. Da jeg alligevel var i gang ændret jeg visere stillingen til at starte kl 12. Samt skiftet skiverne så speedo nu går til 260 kmt/h
Det er ikke så nemt på den model instrument da der er smd dioder i og der måtte jeg i byen og have hjælp af min bror. Viserene måtte jeg også skifte til et par der var røde.
Så har jeg værte igang med resten af instrumenterne udskiftning til dioder over hele linjen.
Så nu er der rødt lys i:
Varme apperat
Sæde varme
El vinduer
El spejl justering
Lyskontakt
El bagrude
Jeg kan kun sige at det gider jeg godt nok ikke gøre en gang til. For det er bare et pille arbejde. Men er super glad for at det nu er ændret.
okt 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 98
Bare et sidste sidder pærern inde bag noget af plastiket skidtet eller skal bagplasden lige afmonteres?
Blåt lys
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside