{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Vand i bilen {{forumTopicSubject}}

Hey...

Har 2 spørgsmål ang vand i min polo G40

1. Når det regner, kommer der vand ind i bilen ovre i passagersiden det kommer ned under instrumentbordet...

Men hvordan faen kommet det ind der...? Har kigget oppe ved torpedopladen og der er den helt tør...

2. Hvordan faen får jeg nu min bil tør igen... det tager jo en krig at tøre når der er så koldt og fugtigt i vejret nu...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand i bilen
  • #1   8. dec 2008 Halløjsa...

De to huller der er i hver side er helt frie... har tjekket dem...

Kan lige tjekke de plastik igen... men syntes det er helt...

Havde batteriet oppe igår.. og der er knas tørt under der...

Så er lidt lost nemlig...

• #2   8. dec 2008 he he... har lagt aviser i den her til morgen, for de kunne tage der værste...

Men det er bare træls... bilen har jo ikke særlig godt af det, og ruderne dugger jo helt vildt...

• #3   8. dec 2008 Jeg tjekker lige forrude listen... Men ja kan godt huske min kammerat´s golf 2 også gjorde det...

Den tjekker jeg lige senere...

Nej syntes ikke jeg kan se nogle gummi propper der...

• #4   8. dec 2008 min var også fugtig i bunden når det regnede og have alt ude og hælte vand på bilen men intet kom ind. fandt ud a min dørliste var bukket lidt pga en ledning sad i klemme til centrallåsen og der pissede vandet ind fik den sat ordenligt og der har intet været siden.

• #5   9. dec 2008 Hvis du har en makker der maler så køre den da ind i deres varmekabine en time eller to med ruderne nede, så er den ihvert fald tør bag efter det lover jeg dig... smiley

• #6   9. dec 2008 He he... det var en mulighed med malerkabinen...

Men nu har jeg lagt aviser i bunden af bilen... det har hjulpet en del...

Men der kommer stadig vand ind... og syntes jeg har tjekket alle lister...

Men oppe under ruden, har tidligere ejer lavet noget rust der kunne ligne noget fusk... Så tror desværre det er der det kommer ind...

• #7   9. dec 2008 ja der findes desværre stadig klovner der ikke gør deres arbejde ordenligt... kan heldigvis lave det meste selv

Kommentér på:
Vand i bilen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce