{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.470 visninger | Oprettet:

Forstærket kobling til 1,9 tdi hjælp {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe at man ikke kan få en forstærket kobling til en 1,9 110 hk tdi motor? Har været ovre ved den lokale seat forhandler og de siger at man ikke kan få det. Min bil er nemlig begyndt at fedte lidt i koblingen og så er den også obd tunet så motoren har lidt mere trækkraft end standart. Så kunne det være rart hvis man kunne få en forstærket kobling til den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærket kobling til 1,9 tdi hjælp
  • #1   18. dec 2008 Du kan ikke købe en originalt, men du kan få lavet en specielt til din bil.

Men der er vist noget med at Sindermetal har lavet noget efterhånden fordi der er flere som skal bruge den ekstra kræft.

Ellers skal du over i noget helt andet og det er at tage svinghjulet fra en 2.0 16V motor og smide på overfor en kobling fra en G60. Dette passer ind i din gearkasse, men har så den svaghed at det vist "skramler" lidt i frigear/tomgang. Ved nogle har lavet denne kombination.

Men generelt skal du ikke snakke SEAT om den slags, for enten ved de det ikke, eller også vil de ikke vide af den slags.

Du skal have fat i tunings firmaerne der kan hjælpe dig videre, men du kan godt forberede dig lidt på at skulle gribe ganske dybt i lommen til projektet. Kæmpede selv med det da jeg havde min 1.9 TDI 110 og byggede den om til mange flere HK.

• #2   26. dec 2008 Nordicturbo.dk
    Kan hjælpe dig..

Kommentér på:
Forstærket kobling til 1,9 tdi hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce